Samo da se zna....

Nikad u životu nisam probala pušit cigarete.....čak mi je odvratno samo ih taknutizaliven....mislim da oni koji puše su primitivni,
:žele se uklopit u društvosmokin, nezadovoljnino ili s manjkom smopouzdanja...zapravo uopće nerazumijem zašto...zašto...--...Svi znamo da štete zdravlju pušača(rak pluća, rak gušterače, uglavnom predispozicije za sve vrste raka...) ali i njegove okoline...zatim...zagađuje se zrak...skraćuju život...sigurno donose mnogo nevolja sa starcima i u školi...užasno smrde...pa i sam pušač.....pol đeparca sigurno ode na to......žuti zubi.....žuti prsti.....ovisnost....i onda ak se netko kasnije opameti i odluči prestat s pušenjem...još veće muke, depresija, živciranje, žderanje,njami debljanje....


blog layout

...UVIJEK PROTIV...smokin



Znam da mnogi od vas puše.....ali se nadam da ima i onih koji se slažu sa mnom....?bilo tko?wink
Ostavite koji comment...i....recite, ...zanima me kakvo je vaše mišljenje...ili razlozi...ma napišite što vam dođe....smijeh
Ne znam kako ni zašto mi je došlo da pišem o tome ....al eto...lud


Evo sad nešto iz mog života...
svi znamo da je praktički zadnji "pravi" tjedan škole i svaki dan nas pitaju il se nešto piše ...ukratko užas,puknucu kaosnut i pakaoburninmad.....proći ću s 4 i...mogu reć da mi je to skroz OKsmijeh....Kod nekih predmeta sam očekivala veću ocjenu, a imam manju...kod nekih sam očekivala manju, pa imam veću...i na kraju došlo mi na isto... U zadnje vrijeme se osjećam pilično dobrothumbup(s obzirom na ostatak mog proživljenog života), kraj će šk. godine...živim u nadi da ću ipak ić na moreblabla, dobila sam đeparacwink(što nije česta situacija), thumbupdeadthumbup!!!ZA 6 DANA MI JE ROĐENDAN!!!thumbupdeadthumbup (slobodno mi možete čestitati)....I TAK,sve je na svome mjestu...Još da mi svrati neka ljubavcereknaughtycerek...ah...no, neću bit prezahtjevna.....

..Jučer sam saznala da je pretprošli tjedan bio tjedan vegetarijanskih jela...ja nikad nisam voljela meso...(bljkfjfujbljmrlj)no kad sam bila mala za vrijeme ručka bi ga ostavila u ustima, otišla na WC i sve to ispljunula van.... Kasnije sam zauzela stav i odlučno zamolila da mi više ne dolaze s mesomnamcor...nikad se nisam nazivala vegetarijancem, pa mi je čudno kad me tako nazovu...ali valjda i jesam neš u tom smislu...Ali zato često imam problema sa zdravljem....jer ne volim ni ribu..ni jaja baš previše...ah...
Nije lako...
namcor
Kad vam već pričam o sebi...inače bavim se Pilatesom...i stvarno bih ga preporučila svim,svim curama...thumbup
Obožavam ić na te vježbe i super se osjećam poslije...mislim da bih bez toga skroz zakržljala...ma super je, razgibaš se, oznojiš, gledaš dečke u teretani..deadnaughty...mmm...


mahDobro, pišite mi, komentirajte, slažite se sa mnom, proturječite mi, ostavite traga...i pišite postove da mi ne bude dosadno kad vas kliknem...ciao..!!mah

07.06.2006. u 15:33 | 32 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

!!Dont Click Here!!--ali stvarno,nemoj!!
Ni slučajno,nikako,upozoravam te.... i bolje ti je da me poslušaš!!!! nemoj,nemoj,nemoj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

blog



Opis bloga


...pa...vidite i sami...

MySpace Layouts



layout for myspace




KAKO ME PREPOZNATI . . . smijeh
visina:176 cm
debljina:59 kgno
kosa:svij. smeđa,frčkava
oči:zelene
došla na ovaj svijet: 13.06.

MySpace Layouts


škola:gimnazija-sramim se reć koja...

OBOŽAVAM :dead
peseke(jooj,obožavam ih)
ljubičastu,plavu i
narančastu boju
povrće(njami njam)
ljeto,ić na more...
praznike(pa tko ne?)
"Kućanice"
"Izgubljeni"
sladoled
čokoladu
šalove(skupljam ih)
pogledat neki dobar film
razmišljati(iako katkad može biti kobno..)
provesti vikend kod bake
putovati
crtat--ne bih mogla bez...i

Myspace



MRZIM :mad
kad me netko komentira
sapunice
kućanske poslove
blog Layouts

dosadu
zadaće
narodnjake
tetu Berny
meso(dont eat)
image hosting



TEŠKO PODNOSIM:
ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu
školu
pretjerano umišljene ljude
katkad mamu
i brata...
hladnoću


Samo vas je toliko....namcor

Free Hit Counter





oduvijek želim imati peseka..


MySpace Layouts


. . .

...nevažno....
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




blog layouts




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






obožavam peseke, obožavam peseke, obožavam peseke, obožavam peseke...
blog Layouts



blog Layouts



layout for myspace





The Stupid Quiz said I am


I am going to die at 80. When are you? Click here to find out!


My computer geek score is greater than 21% of all people in the world! How do you compare? Click here to find out!



I am 37% loser. What about you? Click here to find out!