...gosti...mama...škola...

Jooj,još jedna od stvari koje mi nisu posebno drageno su ići u goste ljudima koje vidim puta godišnje .I, da opet je došlo vrijeme za to. Ove subote moram ić na krizmunamcor ... ne volim to ljubljenje na dolasku i odlasku, cijelo vrijeme se moram praviti kao da sam najsretnija na svijetusmijeh, onda...svi komeniraju svakoga, gledaju te od glave do pete. Onda kad još počnu.. joooj, pa ona je sad već velika cuura, mlada djevojka...bljfljuljak...cerek Najljepši dio mi je kada idemo domamah jer to onda znači da je završilo, da sam preživjela, i da se ove godine još najvjerojatnije samo 1 trebamo vidjeti.
Znam da zvuči malo ružno,namcor ni ja ne mogu vjerovati da sam takva ali... stvarno !! blabla


Još sam nešto htjela reć, a,da ... mama mi si je nekaj zabrijala(inače ne govorim riječi poput te, ali sad mi je dobro došla) da imam sve jedinice, da ću na popravni, da ono uopće nejdem u školu, da uopće niš ne učim...namcor( dobro, ovo zadnje i nije toliko krivo...a, znate kak je...) i to stvarno živcira.puknucu Stalno je histerična i iživljava se na meni.mad Danas mi je otišla u školu iako nisu bile informacije na "razgovor" s raskom. Vjerojatno je očekivala da će raska reć da se više i ne sjeća mene... ali...da moram priznat da se baš i ne usudim markirati....da.. Onda kad se vratila doma pak je bila ljuta..vjerojatno zato što nije bila u pravu..
SAD,..ili moja mama treba psihijatru...ili sam si ja sve to umislila....


Ajme jedva čekam praznike i vjerujem da se slažete sa mnom.
Još malo....


MySpace Layouts


17.05.2006. u 17:58 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

!!Dont Click Here!!--ali stvarno,nemoj!!
Ni slučajno,nikako,upozoravam te.... i bolje ti je da me poslušaš!!!! nemoj,nemoj,nemoj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

blog



Opis bloga


...pa...vidite i sami...

MySpace Layouts



layout for myspace




KAKO ME PREPOZNATI . . . smijeh
visina:176 cm
debljina:59 kgno
kosa:svij. smeđa,frčkava
oči:zelene
došla na ovaj svijet: 13.06.

MySpace Layouts


škola:gimnazija-sramim se reć koja...

OBOŽAVAM :dead
peseke(jooj,obožavam ih)
ljubičastu,plavu i
narančastu boju
povrće(njami njam)
ljeto,ić na more...
praznike(pa tko ne?)
"Kućanice"
"Izgubljeni"
sladoled
čokoladu
šalove(skupljam ih)
pogledat neki dobar film
razmišljati(iako katkad može biti kobno..)
provesti vikend kod bake
putovati
crtat--ne bih mogla bez...i

Myspace



MRZIM :mad
kad me netko komentira
sapunice
kućanske poslove
blog Layouts

dosadu
zadaće
narodnjake
tetu Berny
meso(dont eat)
image hosting



TEŠKO PODNOSIM:
ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu
školu
pretjerano umišljene ljude
katkad mamu
i brata...
hladnoću


Samo vas je toliko....namcor

Free Hit Counter





oduvijek želim imati peseka..


MySpace Layouts


. . .

...nevažno....
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




blog layouts




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






obožavam peseke, obožavam peseke, obožavam peseke, obožavam peseke...
blog Layouts



blog Layouts



layout for myspace





The Stupid Quiz said I am


I am going to die at 80. When are you? Click here to find out!


My computer geek score is greater than 21% of all people in the world! How do you compare? Click here to find out!



I am 37% loser. What about you? Click here to find out!