Nešto i o njima...

MySpace Layouts




Mislila sam, ...možda da vam malo pišem o svojim tzv. frendicama.... Sigurna sam da svi volite tračati,a još više i slušati ih...no, ja neću bit pre_stroga/iskrena jer ipak ovo će i one pročitati.mah

Da vidimo... recimo... Tina(nadimak) ...hm...svašta bi se tu moglonamcor ali...ok, evo, ide u frizersku, 1. godina ,glavna je štreberica u razredu ( u OŠ je prolazila s 3, sad sa 4-bar mislim). Inače , mislim da je dosta inteligentna zaboravimo li neke izuzetke ...(npr. slučaj sa definicijom "povratna karta" -neću u detalje,ona će znat na kaj mislim, a vi ostali možda si i možete predočit..lud) ali joj se neda baš niš radit. Iako se na prvi pogled ne bi reklo, inače je dosta sigurna u svoje znanje i vještine, hoću reći uvjerena je da je jako pametna(samo da se zna,..ništa ja ne negiram).Fura se na to da jedina takva kakva je, da je posebna i neš special(citiram-samo da se zna,...ništa ja ne negiram) i to mi je katkad simpatično, a katkad malko živcira... Trenutni no1 na ljestvici što se tiče muzike su joj TokioHotel i to mi se doslovno gadi !nono Odvratno...! Smiješno mi je još u vezi nje to što joj nekad puknepuknucu da je užasno debela,ružna, da sljedećih 5 godina neće ništa jesti, a nekad : joj ma baš me briga ,tipa..ja sam takva , baš sam slatka,ugodno sam popunjena... pa nisam TAK baš debela...idemo na sladoled..i onda opet..Zašto sam ja tako debela buu..huuu..??!!ludŠta da još kažem...aha da, u videoteku sve rjeđe ide zbog jednostavnog razloga -a to je... više nema filma kojeg ona nije pogledala(ako ne računate filmove s pravim vrijedostima,ali to ju ionako ne zanima). Voli čitati (ne računajući lektiru) , uglavnom Harry Potter, nekakve vještice, duhovi i takve stvari,pisati, Očarana je svemirom, voli engleski, e da , i "zaljubljena"cerek je u jednog ružnog glumca Bena Fostera kojeg ćete moći vidjeti u Xman-u III (jedan od njenih omiljenih filmova). Često joj govorim da je vrlo "realistična osoba". Naime, ona će za 10 i manje godina živjet u L.A.-usa Benom Fosterom i njihovom djecom.Bit će slavna fizerka poznatihsmijeh ----bar mi tako ona kaže...Ajme što sam se raspisala... ipak ju poznajem već nekih 10 godina,bar tako ona kaže ??
onda ...Magda(nadimak)... ide u ŽOG(Ženska opća gimnazija), nažalost čini se da će si produžit srednjoškolsko školovanje za 1 godinu.nonamcor Ona isto nije zadovoljna svojim fiz. izgledom , ali baš i nije toliko opterećena tim, cura zna što je pjevanje, a šta sluša...nisam sigurna. Isto piše blog, katkada je stvarno djetinjasta i to zna bit smiješno ali kad pretjera onda fakat dosadi."Zaljubljena"cerek je u nekog starijeg tipa i uvjerena je da nema šanse(za razliku od Tininog optimizma). A,da osim što ima glas buduće operne pjevačice ima i smisla za pisanje.thumbup
Zatim...Vrana(nadimak) , ona ide s Magdom u razred ( ali čini se ne još zadugo), uvijek je bila poznata po tome da kad god bi ju pozvali negdje van ona bi izjavila da joj je bolje doma igrat igrice(???????):lud, ali mora se priznat u već duže zadnje vrijeme se popravila. Ima negdje 50 kila (i puno sam rekla ) i stalno spominje svoje "škembu" (??????) namcorlud. (da,da ,a o meni govore da sam opterećena izgledom) ????"Zaljubljena"cerek je u nekog golmana(trenutno sam zaboravila iz kojeg kluba), a sluša ...pa ne znam Linkin_park, tak neš uglavnom . Inače ona je najnormalnija od ovdje navedenih. I ona je jedna od rijetkih osoba koje znam koje se ne žele vratit u osnovnu. Nixa(nadimak) ...ide samnom u razred, upoznale smo se u 9. mjesecu ... dosta se dobro slažemo ... katkad zna biti dosta sebična...namcor uglavnom misli samo na svoju dobrobit, ali proradit ću ja na tome...nejde joj matematika ni pod milim Bogom..nut. možda će na popravni na što ona kaže da bi se rađe pokopala.bang Navjerojatnije će se preselit negdje i ostavit me ko zadnje govno...no Zapravo smo jako različite, i što se tiče glazbe, i odjeće...mislim da smo obje svjesne toga i super mi je što to nije razlog da bi se odvojile...Jedna od sličnih stvari nam je ...smisao za humor...rekla bih... Odlična je što se tiče književnosti, išla je sad na državno natjecanjethumbup.. iako to nisu pjesme po mom ukusu...tipa: ja volim tebe, ti voliš nju..šmrc,šmrc..moje oči plave, njene oči smeđe..ne zaboravi me... ( mala šala. bez uvrede )Tu je i Kixy. kome trebaju instrukcije iz matematike neka se jave njojyes. Kažem vam, za koju godinu će postojati Kixyn poučaknaughty. Ma cura je super, sve 5--s tolko i prolazithumbup. Jedna je od rijetkih za koje znam da i uživaju u životuparty i sve nauče.thumbupSVAKA ČAST !!thumbup Jelena...super joj ide english i ima smisla za pisanje, mogla bih reći da je cura stvarno inteligentna,thumbup kad ne uči dobije bar 3...kod nje je slična stvar kao i kod mene, mislim da bi mogla prolaziti bez problema s 5 kada bi bila marljivija..velika je vjernica,ja baš i ne,pa se često nađemo u žestokomburninmad razgovoru o svojim nešto drukčijim stavovima o razumijevanju crkve i vjere..genijalno...thumbupEto, to je nekoliko onih koje čine moju svakidašnjicunamcor... sad me već glava boli od kompa...pa.... wave
layout for myspace

15.05.2006. u 14:35 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

!!Dont Click Here!!--ali stvarno,nemoj!!
Ni slučajno,nikako,upozoravam te.... i bolje ti je da me poslušaš!!!! nemoj,nemoj,nemoj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

blog



Opis bloga


...pa...vidite i sami...

MySpace Layouts



layout for myspace




KAKO ME PREPOZNATI . . . smijeh
visina:176 cm
debljina:59 kgno
kosa:svij. smeđa,frčkava
oči:zelene
došla na ovaj svijet: 13.06.

MySpace Layouts


škola:gimnazija-sramim se reć koja...

OBOŽAVAM :dead
peseke(jooj,obožavam ih)
ljubičastu,plavu i
narančastu boju
povrće(njami njam)
ljeto,ić na more...
praznike(pa tko ne?)
"Kućanice"
"Izgubljeni"
sladoled
čokoladu
šalove(skupljam ih)
pogledat neki dobar film
razmišljati(iako katkad može biti kobno..)
provesti vikend kod bake
putovati
crtat--ne bih mogla bez...i

Myspace



MRZIM :mad
kad me netko komentira
sapunice
kućanske poslove
blog Layouts

dosadu
zadaće
narodnjake
tetu Berny
meso(dont eat)
image hosting



TEŠKO PODNOSIM:
ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu
školu
pretjerano umišljene ljude
katkad mamu
i brata...
hladnoću


Samo vas je toliko....namcor

Free Hit Counter





oduvijek želim imati peseka..


MySpace Layouts


. . .

...nevažno....
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




blog layouts




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






obožavam peseke, obožavam peseke, obožavam peseke, obožavam peseke...
blog Layouts



blog Layouts



layout for myspace





The Stupid Quiz said I am


I am going to die at 80. When are you? Click here to find out!


My computer geek score is greater than 21% of all people in the world! How do you compare? Click here to find out!



I am 37% loser. What about you? Click here to find out!