Opet!! Opet sam užasne volje, i glava me boli i ... svi me živciraju, sve živciram, čak i samu sebe.



MALO O SNOVIMAzijev
Ove noći sam sanjala da mi je tata umro i da sam užasno plakala,a svi ostali su mi se čudilinono...Neko vrijeme mi je česti san bio da mi je baka upucana nekakvim metkom koji se stvorio bogzna otkud i da sam se ja sva uspaničila i derala da zovu hitnu..i naravno svi su me blijedo gledali...Ah često sanjam neobično čudnovate čudne snove,uglavnom se jednako dramatični, strašni i neugodni. Jedina dobra stvar kod takvih snove je to što kada se ujutro probudim sretna sam što nisu stvarnost(ali moram prvo razmisliti malo) pa sam dobre voljesmijeh(što nije i danas slučaj). No opet,nekim snovima se smijem ko luda smijehujutro...kao na primjer kad sanjam da mi mama govori kak je preuredila WC u ormar, pa se ja derem na nju da kaj si ona misli di ćemo ić na WC !!??? Znam. znam , BOLESNO!!.lud




" myspace layout



Vani trenutno pada kiša i mama me gnjavi kak je idealno vrijeme za učenje. Inače, ona je opsjednuta učenjem i ocjenama,što je najgore i ona je profačica. Možete si mislit kak mi je...


MySpace Layouts




Kineske mudrosti za žene


cerek
Iz riznice kineskih mudrosti
- pet savjeta ženama:

1.Važno je pronaći čovjeka koji će ti pomagati u teškim poslovima i koji će imati dobar posao.

2. Važno je naći pametnog čovjeka,
obrazovanog i duhovitog, koji će te
znati nasmijati.


3. Važno je naći čovjeka na kojeg se uvijek možeš osloniti, u kojeg uvijek možeš imati povjerenje, koji ti nikada neće lagati.

4. Važno je naći čovjeka koji će biti dobar u krevetu, koji će uživati voditi ljubav s tobom.

5. Važno je da se ova četvorica ne
poznaju.


MySpace Layouts




14.05.2006. u 20:29 |
2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

!!Dont Click Here!!--ali stvarno,nemoj!!
Ni slučajno,nikako,upozoravam te.... i bolje ti je da me poslušaš!!!! nemoj,nemoj,nemoj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

blog



Opis bloga


...pa...vidite i sami...

MySpace Layouts



layout for myspace




KAKO ME PREPOZNATI . . . smijeh
visina:176 cm
debljina:59 kgno
kosa:svij. smeđa,frčkava
oči:zelene
došla na ovaj svijet: 13.06.

MySpace Layouts


škola:gimnazija-sramim se reć koja...

OBOŽAVAM :dead
peseke(jooj,obožavam ih)
ljubičastu,plavu i
narančastu boju
povrće(njami njam)
ljeto,ić na more...
praznike(pa tko ne?)
"Kućanice"
"Izgubljeni"
sladoled
čokoladu
šalove(skupljam ih)
pogledat neki dobar film
razmišljati(iako katkad može biti kobno..)
provesti vikend kod bake
putovati
crtat--ne bih mogla bez...i

Myspace



MRZIM :mad
kad me netko komentira
sapunice
kućanske poslove
blog Layouts

dosadu
zadaće
narodnjake
tetu Berny
meso(dont eat)
image hosting



TEŠKO PODNOSIM:
ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu
školu
pretjerano umišljene ljude
katkad mamu
i brata...
hladnoću


Samo vas je toliko....namcor

Free Hit Counter





oduvijek želim imati peseka..


MySpace Layouts


. . .

...nevažno....
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




blog layouts




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






obožavam peseke, obožavam peseke, obožavam peseke, obožavam peseke...
blog Layouts



blog Layouts



layout for myspace





The Stupid Quiz said I am


I am going to die at 80. When are you? Click here to find out!


My computer geek score is greater than 21% of all people in the world! How do you compare? Click here to find out!



I am 37% loser. What about you? Click here to find out!