Designer:
Aska-Kayu:::NWE UB

Da/Ne

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

NEMA OPISA

O MENI..

ja sam helena. idem u 1.a.razred u Bakarić. detalje pitajte druge.....naj frendice su mi nastja,marta, katarina,iva,valon,diđo i burim...ma ima ih još puno... i naravno josip!!

Doll Avatars
Doll Avatars

MOJ DRUGI BLOG: http://budalica123.blog.hr

MOJ MAIL:hellybelly@net.hr

MOJ DRUGI MAIL. budalica777@net.hr

MOJ MSN:likeblackangel@hotmail.com

MOJ GMAIL: helena.blackangel@gmail.com



Free Web Site Counter
Free Web Site Counter






Join Me In Death

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors



Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors


Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

KILLING LONELINESS


Memories sharp as daggers
Pierce into the flesh of today
The suicide of love took away all that matters
And buried the remains in an unmarked grave in your heart

With the venomous kiss you gave me, I'm killing loneliness
With the warmth of your arms, you saved me
Oh, I'm killing loneliness with you
The killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Nailed to the cross together
As solitude begs us to stay
Disappear with a lie forever
And denounce the power of death over our souls and secret brings us in to start a war

With the venomous kiss you gave me, I'm killing loneliness
With the warmth of your arms, you saved me
Oh, I'm killing loneliness with you
The killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Killing loneliness

I'm killing loneliness

With the venomous kiss you gave me, I'm killing loneliness
With the warmth of your arms, you saved me


Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors
Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors





myspace layout

myspace layout



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

image hosting file

image hosting file


Cursors


Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors
Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors
Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors
Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne pusim


bedzevi.com,button,badges,priponke,Kaj blejis?


bedzevi.com,button,badges,priponke,Ko kaj pije


bedzevi.com,button,badges,priponke,Red devil





četvrtak, 31.01.2008.

slatko........


emo

19:55

|0|Coment| #|


cerekcerekcerekcerekcerekcerek

LJUBAV

... što je to?

Dlanovi ti se znoje, srce ubrzano lupa, a glas ti zastaje u grlu?
To nije ljubav, to je zaljubljivanje.Ne možeš skinuti pogled ili ruke s njega?
To nije ljubav, to je požuda.

Ponosna si na njega i želiš ga svima predstaviti?
To nije ljubav to je sreća.Želiš ga, jer znaš da je on tu pored tebe?
To nije ljubav, to je usamljenost.

S njim si jer on to želi?
To nije ljubav, to je sažaljenje.S njim si jer te ljubi i drži za ruku?
To nije ljubav, to je nesigurnost.

Srce ti poskoči čim ga vidiš?
To nije ljubav, to je strast.Opraštaš mu greške jer se brineš za njega?
To nije ljubav, to je prijateljstvo.

Svaki dan mu govoriš da je on jedina stvar na koju misliš?
To nije ljubav, to je laž.

Odrekla bi se najdražih stvari radi njega?
To nije ljubav, to je velikodušnost.

Srce te boli i sve se u tebi lomi kada je on tužan?
Da, to je LJUBAV.

Privlače te drugi, ali ipak ostaješ s njim bez trunke kajanja?
Da, to je LJUBAV.
Prihvaćaš njegove mane jer su i one dio njega?
Da, to je LJUBAV.

S njim si zbog te neshvatljive mješavine, boli, sreće i uživanja?
Da, to je LJUBAV.
Dala bi život za njega?
Da, to je LJUBAV.



OVO M O R A TE PROČITATI!!!!!!

VOLIM TE...

- zbog nacina na koji zajedno zavrsavamo recenice
- jer znam da nikad neces odustati od mene
- jer znam da nikada necu odustati od tebe
- zbog nacina na koji me gledas
- zbog tvojih dubokih ociju
- jer ne mogu zamisliti dan u zivotu bez tebe
- jer kada bismo se rastali, ne znam kako bih dalje
- zbog nacina na koji promatramo izlaske sunca
- zbog toga sto ponekad ostajemo citave noci budni i razgovaramo
- jer znam da ces uvijek biti tamo gdje ces mi trebati
- jer znam da cu i ja biti tamo gdje cu ti trebati
- jer sanjam o tebi
- zbog potpunosti koju osjecam kada sam s tobom
- zbog nacina na koji nam tijela prijanjaju jedno uz drugo
- zbog nacina na koji me nasmijavas
- jer mi ponekad popustas
- zbog tvoje briznosti
- zbog tvoje njeznosti
- zbog sposobnosti da govoris bez ijedne rijeci
- zbog pogleda koje izmjenjujemo
- zbog osjecaja da si uz mene kada smo razdvojeni
- zbog nacina na koji me iznenadujes sitnim poklonima
- kada radis nesto sa mnom, a nije ti stvarno do toga
- zbog nacina odnosenja prema mojim prijateljima
- zbog stvari koje dijelimo
- zbog toga sto mi dopustas slobodno zivljenje bez ljubomore
- kada zahtjevas paznju, ali ne i nadzor
- jer bi sve ucinio/la za moju srecu
- jer bih sve ucinio/la za tvoju srecu
- zbog zvuka tvoga glasa na telefonu
- zbog zvuka tvoga glasa kada mi sapuces
- zbog jedinstva i potpunosti koje osjecam kada vodimo ljubav
- zbog tvoje osjecajnosti
- jer nasa veza nalikuje na idealnu
- jer mi odgovaras
- zbog nacina kako podnosis teska vremena
- zbog nacina na koji me postujes
- zbog nacina na koji me stitis i branis
- zbog osjecaja koji me preplavljuje kada se grlimo
- zbog mekoce tvojih usana na mojim

19:29

|0|Coment| #|

ponedjeljak, 28.01.2008.

EVO MENE NAZAD!!!!!!!!!!!


Dobila sam danas internet u sobu. Baš sam happy!!!!!!!!!Neam prva dva sata u školi tak da sam doma do 3.
u Subotu sam išla prvo u Amadeus sa Grebenarom,Leanom,Marcelom, Valentinom, Ineskom, Fuksom.....bilo ih je puno. zajebavali smo se ..pa su oko 10 došli Iva, Valon, Burim, Valbon..... Oko pola 11 sa se išla naći sa Monikom, Mišerićkom i Suzanom ispred Srca. pa su oko 12 došle Nastja, Marta i Katarina...pa smo se raščagale. Ja sam umrla ...zapravo noge su mi otkazale...
Kad sam došla doma sam sam se bacila u krevet i začorila..
i To bi bilo to...
Jedva čekam otići na Pag za Uskrs...
Samo da vam još kažem...onaj video na prošlom postu više nikaj ne znači ,er sam se ohladila od te osobe i baš me boli ona stvar za nju...

pusek!!!!!..ide, ja!!!!!!!!!!!

kiss

12:57

|18|Coment| #|

ponedjeljak, 07.01.2008.


Jedna od mojih najdražih pjesama...jer me podsjeća na jednu važnu osobu u mojem životu...koja mi jako fali,,jer više nije isto kao prije...oprosti mi, molim te...


12:11

|15|Coment| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.