srijeda, 10.11.2004.

Posto sam u zivotnoj zurbi ovih dana istisnuh iz sebe novu bubuljicu svoje duse koju nazvah “Nedovrsenom pjesmom”. Kada sredim svoju zivotnu guzvu vraticu se morskim valovima, vjetru, moru i Nebu, kako bih poput galeba s Neba i ribe iz mora trazio zagonetku skoljku sa dubina ljudskoga zivota.


NEDOVRSENA PJESMA

Vjetar zalno valove mije
Dubina mora mu se u brk smije
Valovi moji, sinovi moji,
Da l´ na ovom svijetu tuga postoji
Kad iza vas stoji snaga mojih dubina
Iznad vas nepregledna snaga Neba
Cemu ta tuga? Zasto vam ona treba?
Ako vam nebeska prasina dotakne
Oci varljivom snagom vjetra
Umijte se Suncem
Zastitite mjesecinom
Neka sine prostor do dubina plavih
Njime cete progledati svu radost Neba
Sta vam vise treba, sinovi moji, valovi dragi,
Osim njedara vasih majcinskih dubina?

Utihnuse valovi zalni
Sklonise oci
I od Sunca
I od Mjeseca
Nagrabise se cutljivom tugom
Ujarmise se zestinom kao drugom
I zaronise
Dubinama se poklonise
Vrisnuse tako jako da cijelo more
Sobom cijelim zadrhta
I prkosno djipnuse valovi
Vristeci do Neba
O, vjetri moji dragi!
Braco moja draga!
Zajednicka nam je snaga
Zajednicka nam je snaga
Tumaramo zgureno izmedju
Macehinskog Sunca
Ocuhinskog Mjeseca
Sve se nase izmedju njih presjeca
Milujemo se
I volimo se
Postojimo
Razapeti vriskom
Jezdeci
Stojimo
O, dragi vjetre!
Braco moj dragi!

Vjetar se na to izvi
Sve do kraja Neba
Sta nam ovo treba?
Sta nam ovo treba?

O, valovi dragi, rodjaci nestalni,
Ako se tajna smrti krije
U majcinskim dubinama
A tajna vjecnosti
U nebeskim visinama
Ima li zivota prije smrti
Mi nesretni sretni smo
Zaslijepljeni Suncem
Uspavani mjesecinom
U vjecnost sopstvenu
Vjerujemo
A trajemo samo tren
Zivoti nasi sklapaju se u vjecnosti
Smrt prolaznost je nasa
Kraj nas poljubac je njen
Na spiralnoj niti lelujaju se nasa postojanja
Na spiralnoj niti leluja se nase trajanje
Zraka granicnog vidika beskraja Neba
Bezdan morskih dubina
Nase je trajanje
Nase prolazno postojanje
Gdje li bi galeb
Razapinjao svoja krila?
Gdje li bi galeb
Razapinjao svoja krila?
O, more drago, mjesecino
Iz moga oka
Tisino carobna
Postojana
Stamena
Suncana
Suzo
Kamena

(B.Cirkin)



21:00 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>