petak, 26.11.2004.

LJUBAVNA PJESMA.....



Popeo sam se na vrh
Odozgo ponor gledam
Dohvatiti oblak ne mogu
Smijuci mi se
U me Sunce gleda

Planino surova
Ljepotice nevina
Ne kradi suzu iz moga oka

Da li je ljubav potok
Sto u tebi nastaje
Ili je oblak
Sto iznad tebe nestaje

Planino cemerna
Nevina i siva
Iz postajanja i nestajanja
Tvoj zivot biva


Ljepoto gorda
Od zivih suza stvorena
U kisi tvojoj ima l´ pomena
Moje drage koju ljubljah
Sve dok smrt me ne smori

U mome mozgu ko na drveta kori
Urezano je nase trajanje
O kojem ptice tvoje spjevase
Pjesmu ljubavi
A gorsko zvjerinje
Smrcu nasih dusa
Sjecanje na nas zovu

Sa vrha
U ponor
Gledam
I mrtav
Sanjam

Kaz´te mi ptice
Ima l´ moje drage
Il´ je ja to mrtav
Izmedju oblaka
Dozivam

B. Cirkin

15:16 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>