Nikad nemojte stajati izmedu psa i drveta

evo ga -.-

bok
žao mi je što nisam niš piso ovih dana (mjeseci)
nije mi se dalo, a neda mi se ni sada
ali, Uskrs je (sretan Uskrs)
pa onda,
kod mene nea ništ novo
osim - razbolio sam se
jbg
to ti je tako kada se voziš bicom utvorenih usta i bez jakne cool
onda . . .
napokon sam našto odgovarajućeg lika na online igri The legend of Ares
(http://www.netgame.com )
sada sam knight, 33 lvl
uključite se i vi, igra je dobra
dobro nije kao wow
ova je besplatna, tu si čovjek a ne neki monster
ali kako bilo da bilo ja i moj frend čekamo LOTR online
jea
to ćemo rasturat
jea
(aaaaaa, boli me grlo)
sada idem (ameri su popravili bugove pa mogu igrat tj. otvorili su server, jea)
paa... posjetite me opet za 3-4 mjeseca (lol)
kašljucpusakašljuc
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

reci nešt <(5)>