Nikad nemojte stajati izmedu psa i drveta

sranja

ove me
nije mi se dalo ništa pisat ali ono, nisam dugo pa evo
kao prvo: nos zacijeljuje
kao drugo: jebe me škola
kao treće: još jedan neopravdani -.-

...(biiip) ja one koji su rekli da se vrata škle trebaju zaključavati poslije zvona.
nas sedmero (iz mog razreda) kasnilo oko 15 sekundi na nastavu, (išli smo do pekare, neki do kantine) dođemo mi pred školu i ja krenem u školu a ono vrata zaključana puknucu, i tako nakon 20 sekundi dolazi spremačica i otvara nam vrata i govori :"kasnite, dobiti ćete neopravdani...". mi ništ, krenemo mi dalje kad ono ravnateljica. ona nas sa svojim pitanjima, koji ste razred?; ..., zadržala oko 30 sekundi i nije nam dala da odemo na nastavu nego smo morali ostati u holu do idućeg sata.
to pravilo zaključavanja su kao donjeli dan prije a najgore je to što nama to niko nije reko.
ja sam još podesio sat da mi ide kao onaj u holu i da nas nisu zaključana vrata i ravnateljijca zadržale mi bi stigli na sat bez problema. možda bi kasnili 5-6 sekundi (toliko nam treba do trećeg kata) ali to ne bi bio problem zato što profesori uvijek malo kasne. ali šta moš! kao što i uvijek govorim, život je sjeban. pogotovo moj -.-, mene svuda prati nesreća, jbga. i da, najgore je to što ćemo sada morati slušati razredičine prodike. . . . . . . .
to mrzim.
meni samo nije jasno da kada već "zakasnimo" zašto ne zakasnimo na neki predmet kojeg ne volimo, ali ne mi baš moramo zakasniti na vjeronauk (etiku). biologija, kemija ili nešt drugo bi bilo bolje, jel? lol

sada idem "ubit oko".

reci nešt <(9)>