Nikad nemojte stajati izmedu psa i drveta

uglavnom

bok ljudi!
kak je!?
(opet jebena škola -.-)

imam jednu novost! rasjeko sam nos!
način na koji sam ga rasjeko je malo glup (ali istinit, pitajte veveta ili bimbu)
dakle, lupo sm glavom u neku metalnu kutiju na nekoj banderi -.-
to se ne bi dogodilo da sam gledo ravnosmijeh, zapravo samo se nabacivali nekom kutijom a ja sam se sagnuo da me nepogodi a kada sam se podigao... ... ... lupio sam glvaom u tu kutiju. nastavio sam hodati dalje jer me nista nije boljelo pa sm tek nako nekoliko metara skonto da sam rasjeko nos(curila je krv). posjekotina je duga negdje oko 2,5-3cm (zapravo nešt kraće od (mog) nosa). išo sm na šivanje. mislio sam da ce to boljeti ali samo je jako malo peckalo, samo je onaj tekući anestetik grozan(pogotovo kada vam uđe u grlo). kada sam došo kući stara mi se prvo uplašila zato što je to bila otvorena rana, a stari je pomlisio da sam se potukao a da mu ne želim reći. prvih 5-10 minuta su bili ljuti a poslije su se oraspoložili. im tako prođe večer moje subote, i hvala Bogu sšto se to dogodilo negdje oko 22 sata da nebi moro ranije na hitnu ovako sa se ipak malo zabavio (lol). sada se najteže umivati i prati kosu a meni je još malo problem spavanje (najviše volim zaspati na stomaku, a sada ne mogu jer mi je nos u flasterima grrr)

onda,...boob će me malo bolje podučiti html i css kodovima(ili ćemu već)
znam neke osnove..."ali to je ništa"kaže bobo.
našo sam neki blog di neka ženska piše o tome kako raditi u tim kodovima ali je mal dugačko i neda mi se čitat. nadam se da će bobo pisati kraće na svom blogu od nje (lol). ako ne onda sam prepušten sam sebi -.-


Rhapsody of fire - The magic of the wizard's dream

reci nešt <(6)>