Nikad nemojte stajati izmedu psa i drveta

glazba, ja i društvo

ovaj post bi posvetio nekolicini prijatelja!
fiki (end), mateu (ice storm), mislavu (tex), borni (bimbo) te stjepanu (storm), dini (tripp) te vedran(veve)
-hvala mateu što me sanjo da sam postao metalac, što me podržavao te unio u svijet glazbe
-hvala filipu sto me je upućivao u glazbu, što je ostvario mateo san i što me nagovorio da počnem svirat gitaru na ćemu sam mu jako zahvalan
-hvala mislavu što me prihvatio onakog kakav sam (metalac) za razliku nekih za koje sam mislio da su mi prijatelji
-hvala borni što je uvijek stao na moju stranu kada su me neki zajebavali za moje -ja- (u vezi mene, onoga sto slusam i nacina oblaćenja)
-hvala stjepanu i dini sto su stali uz mene kada sam skoro upo u probleme i što su mi obećali da će stati na moju stranu kada god ih budem trebo za razliku onih koje poznam 9 godina (ne mislim na sve)
-hvala vedranu što me je prihvatio onakog kakav sam iako slušamo totalno različitu glazbu, što je stao na moju stranu kada je trebalo

hvala: bobi, tomsi, svim novim prijateljima iz srednje, prijateljima koje sam nedavno upoznao, . . .
i hvala svima što me trpe kada sam dosadansmijeh
naravno, hvala svima koji me podržavaju i koji su uz mene kada je potrebno!


i naravno, uskoro će Božić i Nova godina pa bi bio red da vam zaželim
SRETAN BOŽIĆ I NOVU GODINU!!!

reci nešt <(13)>