Nikad nemojte stajati izmedu psa i drveta

Zajebancija oko neta

Nemoš vjerovat, tek nakon dva i po mjeseca sam dobio net. Ovaj današnji svjet je stvarno sjeban da boli glava. Tim degenima iz T-com-a je trebalo dva i po mjeseca da mo srede net. Nakon nekog vremena sam dobio net ali sa iznimno kratkim mrežnim kabelomheadbang. Opet jedno sranje, ali žarulja u glavi mi se nakon 24 sata upalila. Zamijenio sam kabele i ideeeeeeeeeee. Ali opet jedno sranjemad. Nakon nekog vremena provedenog na netu ne mogu otvarati neke stranice, onda je došo do mene Bobo. On je sredio stvari, ne sve ali dosta toga. Slijedi treće sranjeburninmad. Kada su mi prijatelji saznali da imam net cijelo me vrijeme zajebavaju sa messengerom: "De vidi ovo, de vidi ono!". Koliko zajebancije oko pišljivog neta i onda onaj ko kaže da je život jednostavan gadno se vara.

reci nešt <(16)>