kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Opis bloga

Promise me that no matter where this world takes us we will always be best friends... Ovaj blog posvećujem svojim najboljim prijateljicama Ajli i Miji koje su mi uvijek podrška, ponos i najbolje što mi se desilo u školi...cure volim vas

Nešto o meni:

moje ime je Lara
-rođena sam 05.04.1993.g. ( ovan) u Zagrebu
-živim u Zagrebu na Trešnjevci
-idem u 8.b rezred,Oš Julija Klovića
-imam 14 godina
-imam brata Denisa (12) i sestru Doris (18)
-kućne ljubimce nemam, ali bi jako voljela malenog psiće,
ali ništa od toga jer se moja sestra boji otprilike svega
što gmiže
-volim: svoje prijatelje-dvije naj frendice (Miju i Ajlu), cure iz razreda,fenomenalne cure iz a razreda,svoje frendice na moru( Nikolinu, Anamariju, Karmen, Juliju),dečke iz razreda( kao prijatelje), muziku, knjige ( samo one dobre),
zakon braće, O.C.,tree hill, sunce, more, ljeto, ici u grad, biti s društvom u parku kraj škole( Betlehemu), odjeću, igrati briškulu, trišete, kejms ili grupe...
-ne volim:dvoličnost, neodlučnost, umišljenost, bahatost, prgavost, preseravanje, laganje...


Muzika:

-slušam sve-domaće i strano, ali cajke ne podnosim

-najdraža pjesma od domaće glazbe mi je:

Prijateljice od Severine


Image Hosted by ImageShack.us


-a najdraža pjesma od strane glazbe mi je:

Umbrella od Rihanne


Image Hosted by ImageShack.us


Serije:

Tree hill

Image Hosted by ImageShack.us


O.C.

Image Hosted by ImageShack.us


Zakon braće


Image Hosted by ImageShack.us





Linkovi

Provjeri koliko me poznaješ

Cool blogovi koje čitam

Mija-moja naj frendica
Mala Vermeerka-super frendica iz razreda
Blog o mome razredu koji vodim s Mijom i Dunjom
Zakon braće-blog o seriji zakon braće
Ja debil- Dominikov blog
Blog fora osmašice( sada će zapravo u srednju)
Blog dvije najnajfrendice,poznajem ih iz osnovne

Tekstovi:

Prijateljice


Prijateljice
Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica i poslje mnogo godina
u mome srcu draga slicica.

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke...

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke...

Hej ljepotice....

Umbrella

Uh hu, uh hu, (yeah)
Rihanna (uh hu, uh hu)
good girl gone bad (uh hu, uh hu)
take 3, action

No clouds in my stones
let it rain a hydroplane in the bank
coming down like the dow jones
when the clouds come we gone
we roc-a-fella
we fly higher than weather
in G5s or better
you know me
an anticipation for the precipitation
stack chips for a rainy day
Jay, rain men is back
with little miss sun shine
Rihanna where you at?

You have my heart
and will never be worlds apart
may be in magazines
but you'll still be my star
baby cause
in the dark
we can't see shining cars
and that's when you need me there
with you I'll always share

because
when the sun shine
we shine together
told you ill be here forever
said I'll always be a friend
took an oath, I'ma stick it out till to the end
now that its raining more then eva
know that we still have each other
you can stand under my umbrella
you can stand under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh
under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh
under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh
under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh, eh, eh, eh

these fancy things
will never come in between
your part of my entity
in for infinity
when the world has took its part
when the world has dealt its cause
if the pain is hard
together we'll mend your heart

because
when the sun shine
we shine together
told you ill be here forever
said I'll always be a friend
took an oath, I'ma stick it out till to the end
now that its raining more then eva
know that we still have each other
you can stand under my umbrella
you can stand under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh
under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh
under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh
under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh, eh, eh, eh

you can run in to my arms
its ok don't be alarmed
come in to me
there's no distance in between our love
so go let the rain pour
ill be all you need and more...

because
when the sun shine
we shine together
told you ill be here forever
said I'll always be a friend
took an oath, I'ma stick it out till to the end
now that its raining more then eva
know that we still have each other
you can stand under my umbrella
you can stand under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh
under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh
under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh
under my umbrella
ella, ella, eh, eh, eh, eh, eh, eh

its raining (raining)
oh baby its raining (raining)
baby come in to me
come in to me
its raining (raining)
oh baby its raining (raining)
you can always come in to me
come in to me...
(fades out)


Free Web Counter
Free Web Counter

Malo slikica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


© Design_by_Mija





Prijateljice

wave:Bok svimawave

Radove sam na novom blogu privela kraju pa sam odlučila napisati i prvi post. Kako je moja prijateljica zapravo s ponosom mogu reći moja najbolja prijateljica motivirala da napravim ovaj blog prvi post upravo posvećujem njoj.
Mija ovo je za tebe!

Napomena: Ovo nije bajka nego stvarni događaj napisan u metafori.

Uvijek sam mislila da sam si našla pravu prijateljicu, ali tek sada sam shvatila da ona to nikada nije bila. Imala sam prijateljicu koja mi je zadavala neostvarive ciljeve za koje sam se ja na sve nečine trudila da postanu ostvarivi. Uvijek trebaš imati za prijatelje najviše strpljenja i živaca, ali ona to nije imala za mene. Izgledalo je kao da ja stalno griješim, ali to je ona zapravo svoje pogreške pripisivala meni. U tome prijateljstvu osjećala sam se kao Petar Pan jer sam imala svoju sjenu. Kada sam tu sjenu trebala nje nikada nije bilo. Da je bar ona bila samo sjena, a ja Petar Pan. Jednoga dana Petar Pan je uspio prišiti i zadržati tu sjenu, ali ja sam svoju pustila. Iz nekog čudnog razloga moja se Sjena počela čudno ponašati. Počela me vrijeđati i svašta mi govoriti. Mislila sam da za prijatelje trebe sve izdržati sve dok nije došla poruka kakvu ne bi trebala dobiti niti od najgore prijateljice. Okrenula sam joj leđa, ali on je sada trebala mene. Bila sam povrijeđena, ali ne i sama. Ne nisam dobila novu sjenu nego ja više nisam bila Petar Pan. Napokon više nisam bila u toj bajci. U toj svađi osjećala sam se kao u mračnoj sobi, ali odjednom je ona bila obasjana svjetlom. Kao da su se otvorila vrata iza kojih je bila svjetlost, a na vratima je stajala Mija i ispružila ruku koju sam sa zadovoljstvom uhvatila. Od tada sam imala potporu u toj svađi. Jedino mi je žao što je i Mija postala dio svega ovoga. Kada se pojavila Mija mislila sam da više nisam dio bajke u kojoj je moja sjena, ali ja samo više nisam imala sjenu, a ona je sada postala usamljena. Tada je došla njena majka i Miju i mene izvrijeđala i ostavila kao što zli ljudi ostave male mace u ovom okrutnom, velikom svijetu. Nismo žalile jer smo imale jedna drugu. Mislile smo da je bajka napokon završila, ali smo se prevarile. Sjena nas je molila za još jednu priliku i kao što Medvjedići dobra srce imaju dobro srce i mi ga imamo pa smo joj pružile još jednu priliku. Pa zar nema svaki čovjek pravo na novu priliku za bolji život, ali od ove prilike nije bilo ništa. Bajka i dalje traje i tko zna kako će se završiti. Znam da će biti sretan za mene jer sam ja napokon našla svoju pravu i iskrenu prijateljicu koja me nikada neće povrijediti ( jer tako Mija).

I za kraj moja najdraža pjesma koju također posvećujem Miji.
kissPusakiss
P.S. sa strane imate riječi.wave


06.08.2007. u 15:42

| Tvoje misli (16) | hoces/neces| Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.