< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off design by http://katrinaduragan.blog.hr

Opis bloga

Opis života kroz oči jedne cure koja sve većinom vidi crno







Counter
Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 15.06.2007.

ma ja sam bez riječi,opet

Da,u ovih par tjedana sam stalno bez riječi.Nisam ni sanjala da će mene netko ostavit tako...ja sam vam osoba koja voli pričat pa makar bez veze...ali ova škola crpi iz mene posljednje snage.I one kuje u školi.Tak mi dignu živce i ja se fino spremim mrzit ih a onda se one ispričaju pa su kao dobre s menom,stalo im je,pa im je drago zbog 2 iz matike(to je dobra stvar) a tuka se predomislim i poet počnem pričat snjima,a onda šta se desi,ja PONOVNO ispadnem iz igre.Znam da sam glupa i da ne smijem popuštat ali kad ja želim bit dio njihovog društa a ne znam zašto.imam super cure koje žele da ja budem dio njih i ja sam dobra s njima,ali kad mi se ove nasmiješe ja letim k njima..Znam da sam glupa ali ne mogu si pomoći.Da bar budu stalno bezobrazne pa da ih mogu mrzit.....ma kuje glupe,uopće više neću dopustit da me povrijede....

- 21:01 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.