Tko sam ja??? wave

Ja sam.... jedno derište koje je na svijet palo 18. 11. 92`. znači imam 15 god...i dobilo ime Kristina... a zatim tijekom školovanja u osnovnoj dobila nadimak Mikica sretan, idem u 1. razz ekonomije, razz dosadan ali nemaš bada.... e kakva sam ja... hmm.. teško pitanje... Ponekad divlja, za zezancije uvijek,,, spremna... zaljubljena ????... cerek, a ostalo budete doznali u postovima i tako...


Moj msn:
Kicky-13@hotmail.com

mail: rukometasicaaa@net.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Šta derište voli, a šta ne , pitanje je sad....

Derište voli....sretan

Prijatelje... svoju Larchy.cerek, Sapicufino...
Kikinut, Serturofl... itd...
....ljubav, papati, subotu, rukomet, izlaske, životinje svog psetu Flokya,
zimu, ljeto... rolati se, družiti, zezati... gledati TV, brljati po netu...
dop... na MSN-u..... dečke, čokoladu, sladoled,,,, kiss


Derište NE voli....tuzan


sebičnost, pokvarene ljude, neke osobe, laž, prevaru, školu, drskost,
neka jela( grah, kobase, smjese fujjjj, itd....), NEpravdu, tračeve, itd...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Cool SMS-ovi

Ti si svjetlost
u tami mog života,
ti si u mojoj muzici
jedina nota, ti si
beskrajna tema
za sve moje sne,
ti si moj život i moje sve.
*****

Ako si zaspao probudi se,
ako si tužan nasmiješi se,
ako te netko za ljubav moli,
kaži da te netko već ludo ludo voli!
*****
Želim biti san
u najljepšoj noći,
riječ ljubav što niz
usne će proći,
misao što po glavi
ti se mota, želim biti samo
veliki dio tvoga života.

*****
Ne znam zašto
sam zadrhtala,
kad su se naši pogledi sreli,
možda zato što nisam znala,
da moje srce tvoj susret želi!
*****

Jednom ćeš me pitati
volim li više život ili tebe.
Ja ću odgovoriti život.
Ti ćeš se okrenuti
i otići a nećeš ni znati
da si ti moj život! )
*****

Sunce gubi zrake
kad zađe za oblake.
Isto tako srce moje
kad ne vidi oči tvoje.
Hoću da znaš
da sam samo tvoja
i da samo ti si ljubav moja!
*****

Tvoje oči, blag osmjeh,
tvoja blizina jedino je
što mi treba. Volim te!
*****

Trenutak je dovoljan
da se upozna,
trenutak je dovoljan
da se zavoli, ali
vjecnost je potrebna
da se zaboravi ono
sto je taj trenutak uspio da stvori...
*****

Volim te kao sto
cvijece oblake voli,
a ti si me zaboravio
i dusa me boli.
*****

Volim te i srce mi vene,
ne znam kog vraga jos
zelis od mene.
*****

U grudima mojim
srce tuce, jer
volim te nemoguce!
*****

Ti imas nesto lijepo,
sarmantno, uzviseno,
jedinstveno, nesto
sto drugi nemaju
i ne mogu imati, ti imas MENE!!
*****

Srce moje ti
u rukama drzis. Pazi, moli te,
da ga ne ispustis.
*****

OPROSTI!!!
Oprosti što lutam ulicama grada
sa željom da t sretnem iznenada
oprosti što tvoje ime na knjigama pišem
jer sjećanje ne mogu da izbrišem.
oprosti što nisam htjela da te molim,
i što nikad neću prestati da te VOLIM!!!!
*****

kad se osjeti ljubav i brzo zavoli,ta ljubav
ponekad jako boli,al moje srce neće nikad prestati tebe
voljeti,ma koliko da boli nek boli i dalje te VOLI!!!!!
*****

Ja ću tebe noćima sanjati,tvoje ime nećujno dozivati,
ti si vizija mog sna ljubav moja daleka,oči moje
traže te,u snu zovu te,dođi molim te jer ludo VOLIM TE!!!!!!!
*****

Trebaš mi kao zora sunce,kao tijelu srce,kao
suncu mrak,kao kiši kap,kao plimi oseka,kao
tišini nemir,kao krv veni,tako ti trebaš meni!!!!
*****
Pišem ti poruku i tebe se sjećam,kad ti se
javim bolje se osjećam,ovom porukom ja se
tebi javljam da ne misliš da te zaboravljam.
*****

More je duboko,valovi se kreću,nemoj me
zaboravit ni ja tebe neću,obale plaću,kamen
drijema...tužno je kad poruke od tebe nema.
*****

Tiho,tiho teće rijeka!!moje srce tebe čeka!!
moje oći tebe traže!!usne šapću sve najdraže!!
moja poruka bliži se kraju da te volim
nek svi znaju!!
*****

Doći ću noćas na krilima sna.Bez i jedne riječi
ali znat ćeš da sam ja.poljubit ću te nježno
i nestati u noći!!Znam mislit ćeš na mene kad
otvoriš oći!!
*****

OGLAS:pobjeglo mi je srce!!samo mi je ostavilo
poruku da dolazi tebi.Pa ako ga vidiš uzmi ga
sebi i nedaj mu da luta već nek kraj tebe
vječno lupa!!!
*****

Ovakav je bio plan,da te zavolim jedan dan
ali dan je vrijeme kratko,a tebe voljeti
je slatko.ma bolje je meni bez tog plana,
da te volim svakog dana!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


…kOmEnTaRI…On/Off

design by: …ZaLjUbLjEnA…

kostur by × BloG MasteR ×

Opis bloga

O meni, frendovima,
rukometu zabavi, itd

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Koliko znaš o meni, provjeri >
http://www.cajanka.com/quiz/79946239/res/

nedjelja, 06.04.2008.

Eyyyy.....

Hey ljudovi veliki i mali... vrijeme je za novi post, iako je već trebao odavno biti napisan, ali ja se uljenila malo... a nema veze joj... Od kud početi... a od početka... ocjene mi dobre hehe... počela ja učit a i dobro da sam se sjetila... rukomet ide... hehe mogu ponovno trenirat... ne boli više noga... ljubav ide nabolje... joj ... bila jučer u gradu bilo je fenomenalno... frendici bio rođendan pa proslavile i to... zatim kasnije otišla do cura s rukometa i s njima se zabavljala... malo šetale i tako.... a kasnije otišla malo ... e joj... eto danas se dosađujem... učim, bila na utakmicama od rukometaša jednu su izjednačeno odigrali, za drugu ne znam, nisam mogla ostat do kraja, morala na ručak... sad malo po msn-u se dopisujem malo i tako... ubijam vrijeme, kasnije idem malo do vaših blogova komentirati... a naravno ostavite i vi meni punoooo komova.... naravno vraćam sve, sorrte nekima nisam stigla komentirati ali jednostavno nisam imala vremena, evo obećavam bit ću redovitija u ostavljanju komova... hmm.... mislim da je to the end....

E SAD MOJOJ FRENDICI KRISTINI ŽELIM SVE NAJ ZA ROĐENDAN... KIZZA....


I na kraju da pozz svoju Larchy, Kiki, Tanju, sve cure s rukometa, mali dio razreda... prijatelje i vas blogere.... i somebody.... kizza svima do idućeg posta....



| …KoMeNtIrAj… (48) | …PrInTaJ… | # |

<< Arhiva >>

0