..**..eMo & mEtAl..4eVeR..**..

utorak, 17.03.2009.

*********************eMo gIrL>************************
oiiiwave...ljudi javljam vam se ja poslije dugog vremenanut... s puno novostilud... nadam se da ne pijete coca-coluparty...xd...ev...jedna novost...dečko hoče kai budemo nazad skupacerek...dns nam se otvara nova školaheadbang...i najveća novost ..je to da sam postala EmO...yes... ah ...ljudi več sam se rezala (nemojte to pokušavatinamcor)...niko me sad neće moč zaustavit...ako čotate Ok onda ste mogli pročitat emo stilrolleyes...to mi je još vishe pomoglo...dead...znači...slušam emo grupe,odjevam se kak emo,ponašam se kak emo...eek...ak ste me voljeli kak staru mene nut...lol...vrijeme je da se to promijeni... čao ljudi ...od sad pišem kao emach... zzzzzzopppwavewave...pusekkiss....komajte mi...punooo....i nek mi neko napiše kak se stavi slika....eekbokkkkk....woljam was al kak emo...bang...wavewave

17.03.2009. u 09:39 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (5)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ejj...LjUdi moJ bLoG Je SuPer ...vJeRUjtE... Tu ćETe nAči sVaŠta o MojIM FrenDOvima

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr