free counters





Get your own Poll!


< kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ces komentare/neces komentare

design by MARINO7

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr


Monitor.hr[URL=
Ac Milan-1899
Svijet Računala i Softwera
...Darijo Srna & Hajduk...
Klapa Kužina
MNK"Pletionica Ivković"-Split

četvrtak, 06.08.2009.

Audi Q7 : Put do miliona

Image Hosted by ImageShack.us

Čini se nevjerovatnim: prošle godine Audi je dostavio kupcima 830 hiljada vozila; dodajte planiranih 70 hiljada Q7 godišnje pa nove modele (Q5, A5, R8) i milion je brzo tu. Do 2008. godine (ili najkasnije 2009.) toliko ih trebaju prodati!
Audi Q7 : Put do miliona
Za Q7 kažu da je prvi predstavnik treće generacije terenaca
Poslije rekordne godine (2005.), to se i čini ispunjivim, pogotovo ako je istina da su samo za Q7, prije nego što ga je iko uspio testirati, dobili više od 13 hiljada narudžbi. I Q7 trebao bi u Ingolstadt privući sadašnje vlasnike automobila drugih marki i ne (toliko) sadašnjih vlasnika Audia.
Nije nikakva tajna da se Q7 zasniva na (prerađenoj, a prije svega za oko 30 cm produženoj) platformi Tourega i Cayenna, ali sa njima dijeli manje od 30 posto dijelova te platforme. Osnovna logika dijeljenja ove platforme ostaje (smanjenje troškova razvoja), ali u mnogo manjem obimu. Q7 želi biti dosta drugačiji automobil od spomenuta dva, što bi želio glasno reći - sa mogućnošću trećeg reda sjedišta.
Za Q7 kažu da je prvi predstavnik treće generacije terenaca. Audievo viđenje tog razreda je ispunjeno kao 'sposobni SUV', a sjedinjuje (po njihovim riječima!) sportskost i efikasnost, prilagodljivost i luksuz. Sve skupa je zapakovano u karakterističan Audiev oblik, koji je, ako oduzmete masku motora, uočljiv ponajviše sa boka: prednji dio koji 'visi' kraći je od metra, krov počne padati već od nosača krova B nazad, a stakla zauzimaju manje od trećine bočne visine. Ovako oblikovan ima više od pet metara(!) dugi Q7 ugodan aerodinamički koeficijent: kada je opremljen sa zračnim oprugama i motorom V6 FSI, čak i 0,34.
Iako bi po logici mogao biti u rodu sa Audievom Osmicom, iznutra je bliži Šestici i to po izgledu armaturne ploče i mjerača na njoj. Ali i tu ostaje tipičan Audi: sa kvalitetnim materijalima, koji su na dodir veoma prijatni (iako se nađe i malo jeftine plastike), sa mogućnošću dodatka aluminija te drveta (čak iz Japana!), sa raskošnim mjerama (za putnike uključujući i drugi red sjedišta; velik je i prtljažnik, gdje se u osnovi ne nalazi rezervni točak), sa odličnom izradom (gdje su najuočljiviji veoma uski spojevi među sastavnim dijelovima), sa opcijom izbora između pet unutrašnjih dizajnerskih paketa, sa mogućnošću brojne dodatne opreme (sve do klima-uređaja na četiri zone, 1,7 metra dugog krovnog prozora te sistema DVD-navigacije, TV-prijemnika i 14-zvučne audiosprave Bose) i, naravno, sa veoma dobrom ergonomijom....

CIJELI TEKST ČITAJTE U AUTO MAGAZIN BR-04/2006
Fotografije unutrašnjosti auta:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us









| K0mEnTARY (0) | Prynty | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.