free counters





Get your own Poll!


  lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ces komentare/neces komentare

design by MARINO7

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr


Monitor.hr[URL=
Ac Milan-1899
Svijet Računala i Softwera
...Darijo Srna & Hajduk...
Klapa Kužina
MNK"Pletionica Ivković"-Split

ponedjeljak, 29.06.2009.



| K0mEnTARY (10) | Prynty | ### |

Zastavini automobili službena vozila Vlade RS

Image Hosted by ImageShack.us

Direktor kragujevačke tvornice Zastava auto Zoran Bogdanović najavio je kako će na tržište BiH do kraja godine biti izvezeno par stotina automobila "zastava 10".

On je u izjavi agenciji Beta izrazio zadovoljstvo sklapanjem ugovora o isporuci "zastave 10" u BiH, ističući kako je prvi kupac tog fiatovog modela koja se proizvodi u kragujevačkoj tvornici Vlada Republike Srpske.

Ugovor o isporuci "zastave 10" na tržište BiH, kada su i uručeni ključevi prvog vozila tog modela Vladi RS, sklopljen je prošloga tjedna na Sajmu automobila u Banjaluci.

Bogdanović je istakao kako je prilikom potpisivanja ugovora ministar privrede RS Milan Jelić rekao kako će "u narednom razdoblju institucije i stručne službe u RS kao službeni automobil koristiti 'zastavu 10'".

Proizvodnja fiatovog "punta" u kragujevačkoj "Zastavi" trebala početi najkasnije do marta 2007. godine.

Datum: 25.10.2006. 14:42



| K0mEnTARY (1) | Prynty | ### |

nedjelja, 28.06.2009.

Evolucija Originala

Image Hosted by ImageShack.us

Novi model dolazi na tržište u obliku modela MINI Cooper S sa 128 kW/175 KS i MINI Cooper s 88 kW/120 KS. Izlazna karta kompaktne klase ulazi u sljedeću fazu: od studenog 2006. godine, nova generacija MINI-ja pojavit će se na cesti, najprodavaniji mali automobil u premijum klasi hvali se svojim novim dizajnom, revolucionarnim promjenama u unutrašnjosti kao i potpuno novim 4-cilindričnim motorom. Istovremeno, ove novosti unaprijeđuju i performanse i zadovoljstvo u vožnji.

Novi model dolazi na tržište u obliku modela MINI Cooper S sa 128 kW/175 KS i MINI Cooper s 88 kW/120 KS. U prvoj polovici 2007. godine oba modela će slijediti i MINI One sa 70 kW/95 KS i 1,4 litrenim 4-cilindričnim motorom. Te na kraju, no ne manje važno, MINI također dolazi s najsuvremenijom i najnaprednijom turbodiesel tehnologijom.

MINI Cooper S dolazi sa snažnim 1.6-litrenim motorom s izuzetnom snagom od 100 KS po litri omogućavajući ubrzanje do 100 km/h za 7,1 sekundu te najveću brzinu od 225 km/h. Inovativni motor s normalnim usisom u novom MINI Cooper-u također dolazi u obliku 1,6-litrenog motora s VARIABLE VALVE sustavom te do 100 km/h ubrzava ovog pokretljivog atletu s dvoja vrata za 9,1 sekundu s najvećom brzinom od 203 km/h.

Unatoč višem stupnju dinamičkih performansi i sportskog karaktera, oba nova MINI-ja osiguravaju veliku ekonomičnost u potrošnji goriva u svakoj prilici; MINI Cooper S troši samo 6,9 litara na 100 km po EU standardima, dok je MINI Cooper još ekonomičniji sa samo 5,8 litara potrošnje goriva na 100 km.

Širok spektar optimizacije motora, prijenosa, ovjesa, upravljanja i kočenja služi daljnjim unapređenjima tako tipičnim za MINI. Nisko težište, širok upravljač te kotači pomaknuti prema rubovima automobila osiguravaju iznimno pokretljivu i spretnu vožnju u svim uvjetima. Promijenjena karoserija kao i mnogo sigurnosnih postavki pomažu u tome da MINI ispunjava sve sigurnsne zahtjeve u slučaju nesreće.

Jasan pogled i prijateljsko lice.

„Od originala originalu“ – to je bila misao vodilja pri stvaranju dizajna novog MINI-a. Namjera je bila da se čitav automobil potpuno redizajnira, s mnogim promijenjenim detaljima i unaprijeđenim postavkama. Ali u svom vanjskom izgledu MINI je ostao jasan, rešetke i kružna svijetla karakteristične su za prednji dio dajući mu stvarno prijateljsko lice.

Nasuprot rešetkama na prijašnjem modelu, nove heksagonske rešetke sada su napravljene od jednog dijela. Pokazivači smjera na novom MINI-ju potpuno su uklopljeni u prednja svijetla, a na taj način izgled prednjeg dijela automobila još je jasniji i izravniji, sa samo dvije „lijepe točke“ umjesto njih četiri koje privlače poglede. Ispod prednjih svijetala također se nalazi prostor za svjetla za maglu ukoliko su ugrađena.

Iako je novi MINI duži od svog prethodnika, povećanje dužine je jedva osjetljivo s obzirom da su cjelokupne mjere automobila uglađene i međusobno usklađene. Povećanje vanjskih dimenzija ne osigurava veći prostor samo za motor, već je i temelj za ispunjavanje najvećih mjera sigurnosti predviđenih za budućnost. MINI već danas, s oko 60 milimetara dužom karoserijom, ispunjava visoke standarde sigurnosti koji će tek biti predstavljeni.

Prednji dio automobila također razlikuje različite MINI modele. Jedna od značajnih osobina koja razlikuje MINI Cooper S od MINI Cooper-a je izraženiji poklopac motora koji je kod MINI Cooper S-a viši za 20 milimetara, te stilizirana cijev za dovod zraka u predjelu motora i slično.

Napeta bočna linija, snažan stražnji kraj

Gledan sa strane, novi MINI je čvrst, napet i upadljiv, leži mirno na svojim kotačima kako to samo on zna i na način prepoznatljiv njegovim prijateljima i ljubiteljima marke. Značajna osobina je naizgled neprekinuti tok prozora oko automobila, ukrašavajući novi MINI, i upotpunjujući ga staklom cijelih 360ş. Linija prozora kreće se prema stražnjem dijelu automobila, dosežući B stup za 18 mm više nego na prijašnjim modelima. To također dopušta da se stakleni dio putničke kabine sužava izrazitije nego prije prema stražnjem kraju automobila. Sve te promjene zajedno naglašavaju čvrst dizajn novog MINI-ja te ističu snažan i dinamičan izgled.

Na stražnjem kraju novog MINI-ja posebno se ističe izrazitija središnja linija u sportskom i snažnom dizajnu, naglašavajući duži stražnji kraj automobila. No s obzirom da su poznate dimenzije održane u svakom pogledu, ove povećane mjere automobila jedva su primjetne.

Poseban znak prepoznavanja novog MINI-ja, još uočljiviji, s blistavim kromom na ručicama, prednjim i stražnjim svjetlima, na prednjim rešetkama, poklopcu spremnika za gorivo te oko linija prozora automobila. Upravo zato se kaže da je novi MINI, po svom elegantnom izgledu te dobro izbalansiranoj i cjelovitoj strukturi, prava skulptura na kotačima.

Nadograđen Center Speedo i dodatni prekidač

U unutrašnjosti je novi MINI potpuno pregledan i dorađen, s inteligentnim dizajnom koji svodi broj instrumenata na najmanju moguću mjeru.

U kombinaciji sa čvrstom vodoravnom geometrijom unutrašnjosti i pločom s instrumentima, kontrolni ekrani u svom okruglom dizajnu oslikavaju cjelokupan dizajn unutrašnjosti. Glavni element u novom MINI-u je Center Speedo, sada još veći po dimenzijama s proširenim spektrom funkcija za razne svrhe i potrebe. Na primjer, sada su ekrani za dodatni navigacijski sustav te za sustav zabave ugrađeni u Center Speedo, dok je brojač okretaja ostao zasebnim ekranom, što je posebno potrebno sportskim automobilima, te je smješten odmah iza upravljača, na izravnom pogledu vozača.

Relativno tanak dizajn i oblik glavne ploče s instrumentima osigurava mnogo prostora za noge i kod vozača i kod suvozača. Ne samo da su strukture koje izgrađuju kabinu vodoravno položene, već su također kontrolni elementi prilagođeni u jednu grupu Center Stack točno ispod Center Speedo.

Okomito postavljen kružni prekidač za ventilaciju, dva držača za čaše ugrađeni u donji dio glavne ploče i preklopni prekidači karakteristični su za MINI u svakom smislu. Zaista, ovi metalni prekidači, koji između ostalog služe za podizanje i spuštanje prozora te centralno zaključavanje, sada su na novom MINI-u još veći nego prije. Po prvi puta sad su tu i metalni prekidači na krovu.

Okrugli odašiljač u MINI stilu sada preuzima svrhu ključa, dok vozač pokreće motor pritiskom start/stop tipke. Svi instrumenti i kontrolni prekidači lako se koriste te su smješteni na lako dostupnim mjestima, ovisno o namjeni.

Pozadinsko svijetlo u pet boja.

Novo ambijentalno osvjetljenje uključeno u dodatnu opremu Lights Package poseban je dio novog MINI-ja. I ponovno oslikavajući osobit MINI stil, ova ambijentalna svijetla mogu se mijenjati u pet stupnjeva, od tople narančaste do sportski plave. Kao diskretan vodopad svijetla s vrha te kao neizravno osvjetljenje krova, pretinaca na vratima i ručica, ova posebna shema osvjetljenja stvara jedinstven ugođaj unutar novog MINI-ja.





Prirodno drvo, ručno šivana koža i moderan krom kao posebni dodaci u untrašnjosti.

Dostupan sa širokom ponudom zanimljivih mogućnosti i dodatne opreme, novi MINI ispunjava zahtjeve i najzahtjevnijih kupaca. S privlačnim materijalima kao što su prirodno drvo te ručno šivana koža s prekrasnim jedinstvenim mirisom, unutrašnjost izaziva emocije i najzahtjevnijih MINI kupaca. Uz pomoć brojnih modernih mogućnosti kao Colour Line Package dostupnim u različitim bojama, unutrašnjost MINI-ja može se savršeno prilagoditi osobnom ukusu i željama svakom vozača posebno.



Novi MINI dolazi sa čak 12 standardnih boja, od kojih je 8 u metalik izdanju. Širok izbor boja nadopunjen je dodatnim bojama za krov koji je dostupan i u crnoj i bijeloj kombinaciji kao alternativa krovu u boji automobila.



U dodatnoj opremi za MINI Cooper i MINI Cooper S nalazi se i oprema Chromeline koja uključuje kromirane okvire za instrumente, završetke ispušnog sustava, okvir na prednjoj strani na otvoru za ulazak zraka, na svjetlima za maglu, na stražnjem svjetlu za maglu kod MINI Cooper-a, dok se krom kod MINI Cooper S-a nalazi i na rešetki otvora za izlazak zraka kao i na ručici vrata prtljažnika.





Novi motor s turbo punjačem novog MINI Cooper S-a

MINI Cooper S opremljen je potpuno novim 1,6 litrenim motorom s turbopunjačem koji razvija najveću snagu od 128 kW/175 KS. Ovu snagu omogućava twin-scroll turbopunjač pogonjen odvojenim tokom ispušnih plinova koji izlaze iz dva cilindra na svakoj strani.


Više citajte u Novom Automagazin

Datum: 26.10.2006. 14:28



| K0mEnTARY (0) | Prynty | ### |

SORENTO II Generacije

Image Hosted by ImageShack.us

Sorento, s kojim je Kia stupila na europsko trziste 2002.god, za azijsku fabriku bio je pravi stimulans.Uz njegovu pomoc porasli su ugled i prodaja.Sada na scenu stupa novi i uglađeniji Sorento Danas je u Sarajevu predstavljen i predstavnicima sedme sile.
SORENTO II Generacije
Sada na scenu stupa novi i uglađeniji Sorento Danas je u Sarajevu predstavljen zahvaljujuci kompaniji KIA-C.J.I d.o.o Sarajevo
Djeluje moderno, crte su mladalacke, posjeduje modernija prednja svjetla sa glatkim staklom i vidljivim parabolama svjetlosnih linija sto mu daje futuristicki i sportski izgled.
Dominira i maska prednjeg poklopca motora, a i ono sto se krije ispod prednjeg poklopca je vec do sada ispitani 2,5 litarski dizelski motor u Novom Sorentu pojacan za 30 KS, sto ce reci da ima 170 KS te je za cetvrtinu povecan okretni moment 392 Nm kod 2000 okretaja.Posjeduje i mnogo novosti i u samoj unutrasnjosti i mnogo toga ali vise o tome u narednim brojevima Automagazina.
Ocekujte i TEST NOVOG SORENTA te Usporedni test STARI VS NOVI SORENTO.



| K0mEnTARY (0) | Prynty | ### |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.