subota, 18.08.2007.

Psi...

Pozz svima.
Pošto nisam stigla staviti sve slike kad sam pisala prošli post sad nastavljam.
Jučer je mog starog zvao jedan lega i rekao mu da je kupio psa,jazavčara i kad je došao kući žena mui je rekla da ga u stanu neće držati i da ga hitno mora nekom dati.Pa me stari pitao jel znam nekog tko želi psa,još je beba...
Kako ne volim takve ljude...
pa životinje su nekad puno poslušnije i bolje od ljudi
Jučer sam šetala susjedovog psa,inače već je nekoliko godina šetam,to je mješanac vučjaka,zove se Azra.Kad sam je tek počela šetati bila je neposlušna,jer nije bila navikla na mene,a sada me sluša više od mog vlastitog psa.Ona ima povjerenja u mene i ja u nju.Inače nikad nije volila ni jednog psa jer je bila lutalica pa su je vjerojatno napadali dok je bila mala i to joj je obrambeni stav.
Jučer sam šetala s Azrom i kad smo se vračale kući naišli smo na rotvajlera koji nije bio vezan,ja sam si u glavi zamislila njih kako se tuku i kako će biti krvi,al hvala Bogu rotvajler je bio dobar i gazdarica je bila blizu,na kraju se Azra sprijateljila s njim i polizala ga je.Obožavam rotvajlere al ih se nekako i bojim,moji su me naučili da su opasni al nužno ne mora biti tako,zavisi kako ih naučiš,ja vjerujem da je većina razmažena i da su zapravo ko bebe.Evo slike Azre i Maxa(rotvajlera),al on se loše vidi jer je bio mrak pa mi ni blic nije puno pomogao.


Azra




Max(nažalost vidi se slabo,najviše mu se vide oči

- 10:18 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Dobro došli na blog...
Evo nešto za obožavatelje životinja.Ovdje možete saznati nešto novo,a možete pročitati i nešto što već znate od prije.Ako nešto ne napišem o nekoj životinji bilo bi mi drago da mi neko tu informaciju kaže,inače obožavam sve vrste životinja jedino ne volim neke bube,toga se ćak malo i bojim.
Uživajte dok čitate

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us