nedjelja, 08.07.2007.

Danas sam nasla macu koja je prije otprilike 2 tj."pobjegla", zapravo ju je neko uzeo dok je setala na ulici.Ljudi ćim vide malu mačku misle da nije nićija pa je prisvoje.To baš nije lijepo od njih,al ok.Sad je maca na sigurnom.Stavit ću mal fotki od moje mace koja je uginila i od sadašnjeg psa, a u slijedećem postu ću stavit fotke iz ZOO-a koje sam već davno htjela stavit al nisam znala kako.Ovim putem zahvaljujem se Objektivu sto mi je pomogao.


Ovo je moj pas Teri,star je 8 godina i mješanac je nekih terijera


Ovo je moja maca Micko koja je uginula


















- 18:06 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Dobro došli na blog...
Evo nešto za obožavatelje životinja.Ovdje možete saznati nešto novo,a možete pročitati i nešto što već znate od prije.Ako nešto ne napišem o nekoj životinji bilo bi mi drago da mi neko tu informaciju kaže,inače obožavam sve vrste životinja jedino ne volim neke bube,toga se ćak malo i bojim.
Uživajte dok čitate

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us