< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


tHe kOmEnTaRi yEs/nO

by LoOdE sEkE (ugly)

Opis bloga

...sVe I sVaŠtA...
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



ZoVeM sE:nina
PrEzIvAm Se:(koga briga)
IdEm U:6.d rAzReD
VoLiM:jednog dečka,
frendove/ce,
glazbu,pse,internet,
košarku,
nogomet(gledat,hh)
čokoladu-mmm...
Ne VoLiM:mahune,
školu,mačke,umišljene
ljude,ljubomorne,
dvolične,one koji
se vole svađat!
ImAm:sestru(1),nekog ko
se naziva mojim bratom(14)
(al" to je pogreška,hh)
NaJ fReNdIcE:ana,tina,
kiky,anđelka,majina,
doris,tonka,ila,vula
daidža,fata,
žeky,jela,anči,mihaela,
kata,maša,ma de ima
ih stoooo..
NaJ fReNdOvI:čale(
vidit ćemo još jel je),
ševa,miho,bruno,b,
kajma,mika,domac,
bornich,perka,ima ih još...

naj frendice,ova u crnoj majici sam ja,izmazane smo tortom(moj rođ)
Image and video hosting by TinyPic

ovo je moja seka
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

a ovo brat i seka
Image and video hosting by TinyPic

još slika
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



četvrtak, 06.11.2008.

,.,MoJ tReĆi PoStIcH,.,

bokich ljudeki!kak ste?šta ima?evo ja sam malo prije došla iz škole!jooj sad u pola
šest ima onaj kvizz,u školi,jeeeeeenut!i imam trening danas,imala sam ga i juče i
prekuče,aaaaaaa!!!hehe,,al dobro je,živi se nekako!kud vi gibate?napokon četvrta-
k!i sutra petak,toooosmokin!!!sutra nemamo matematikuu,weezubo!!fala na onoli-
kim komovima!nadam se da ćete i sad tako,ako može još i više,hihirolleyes!!!
krajem ovog posticha naj vjerovatnije ću,stavit malo slikica!svi koji su mi komali
blog i čije sam blogove vidila,fora su mi!e da,usput,ja i fata imamo blog,ne znam
koja je adresa jer ga je ona pravila!nađite sami,hehethumbup!!i tak...ne znam
šta bi još pisala,e pa da imam ideju ostavit ću vam i neke ljubavne poruke!cerek
i tak...to je sve od mene!pozz sveeee!pussich,pozz!PEACE!KOMAJTE!kisswave

tvoje usne slađe su od meda,moje srce gori kad te gleda,tvoje oči ljepše su od
neba a to mi stvarno treba!

srušila se zgrada i zidovi pali ali našu ljubav nisu zatrpali!

doći ću ti noćas u san na obraz ću ti staviti dlan,nježno ću te milovati po licu neću
pustiti suzu izdajicu,poljubit ću te u snene oči i tiho nestati u noći!

kad pogledaš kroz prozor i vidiš zvijezdu što naaaj jače sja,ti se sjeti mene jer to
poljubac ti šaljem ja!

Image and video hosting by TinyPic




| kLiK tU!!! ...OnLy...(96) | pRiNtAj | oSwJeŽeNjE mOg bLogA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.