Knjiga ot Štefeka z Međimorja

subota, 02.04.2016.

NA VALJENTINOVO PO ČIŽMICE

NA VALJENTINOVO PO ČIŽMICE
Nekak mom zaron so k nam došlji vujec Roki, a jo sem bil još na postelji pok mi veljido:
– Štefo, za Boga miloga, pok ti još spiš?
A jo njim onak malo pospono veljim:
– A kajbi, vujec Roki. Kajbi spol, samo se malo još dostojim pok pem gori.
A vujec Roki mi dalje veljido:
– Najempot se stani i begac pred grobje! Moraš bos bežati i ako dobežiš bos do grobja, dobil boš črljene čižmice. Pred grobjom vrane imajo pun drošec črljeni čižmici i so deca koja dojdejo bosa, dobido od vrani čižmice.
I jo sem tak skočil kaj da me je nešto šilom v rit fpičil. Fljetno sem se bljekel i bos begac do Grintafca. Vuni je bil snek i tak me zeblo za noge kaj sam skamuskal kak malji pesek dok mo vrota nogo priprejo. Grintavec je još crkal, a jo mo dolji s postelje potegnem dunjo i viknem:
– Ivo, najempot se stani, idemo po čižmice!
A Grintavec se još praf niti ne zbudil pok velji:
– Kakve čižmice? Jo imam gumene čižme i jo si nam nikve druge kupuval.
– Ma, Ivo, zabadaf dobimo prove čižme, a ne gumene, i to črljene. Ve so bilji pri nas vujec Roki i reklji so da se moramo požuriti kaj nado sfaljilje.
Tak je i Grintavec mom skočil, obljekel se i mi bosi beš kak nas noge nose prema grobjo. Tak nam je bilo zima kaj so nam se skoro šmrklji v noso zmrzlji. Srelji smo strica Ivija koji so nas pitalji kaj se pripetilo kaj tak fest bežimo. A jo sem Grintafco rekel da ne sme strico Ivijo nikaj reči jer bodo sigurno i stric Ivi za nami dobežalji po čižmice.
I dojdemo mi pred grobje, akat tamo, nega nikvi drošci, niti vron, niti čižmici. Kaj pok je ve to? Pok de so te vrane? Mi se ogljedovamo gori-dolji i štrpčemo kak da bi zelje gazilji jerbo nam je bilo joko zima. Grintavec velji:
– Sigurno so z druge strone grobja.
I mi begac se kolji grobja. Najempot pred nas z grmja nekaj skoči. Grintavec vikne: – Vok!
Tak smo se zbesilji kaj smo ot stroha skoro dolji palji. A to je ne bil vok, nego
ljesica, i to prova. Živa. A jo veljim Grintafco:
Telje jeno! Kakof vok! Pok ne vidiš da je to ljesica, i to prova!
A Grintavec mi velji:
– Štefo, jo idem dimo i jo več nam bos toga snega prtil. Tu me još nekva zver zakolje.
Nego, Štefo, ve dok bomo bežalji dimo, moramo bežati na rikverc. A jo ga zapitam:
– A zakaj na rikverc?
A Grintavec mi odgovori:
– Ne smemo protif vetra bežati kaj nam se nado joči zmrzlje.

I tak smo bežalji na rikverc. Dobežalji smo do vujca Rokija se premržnjeni, a vujec Roki se smejejo i veljido vujni Franci:
– Franca, poglječ ti naše dečke đerđene! Glje kak imajo samo ljepe črljene čižmice. A vujna Franca veljido vujco:
– Ti norc stori! Da boš več jempot mel nekvo pamet? Deca, tak so i njega njegof japa poslalji pred grobje po čižmice pok je, kak i vi, došel dimo spremržnjeni š črljenemi bosi nogami.
Grintavec i jo smo bilji tak srditi kak steklji cucki i nejrejši bi bilji vujca Rokija zgrizlji. Ne nam je bilo tak strašno kaj smo skoro otrdelji ot zime, nego kaj smo ne dobilji čižmice. A jo veljim Grintafco:
– Ivo, več nigdor ne smemo vujco Rokijo verovati kaj veljido jerbo oni lažejo još bolje nek soseda Bora.

02.04.2016. u 02:17 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2016  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2016 (3)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bom vam napisal nekaj o sebi, o svoji familjiji, o pajdošima i kajkaj toga...

Linkovi


Loading