Knjiga ot Štefeka z Međimorja

subota, 27.02.2016.

4. BECIKLJIN

4. BECIKLJIN

Dok sem još bil malji, mi smo melji muškoga becikljina na kojemo so se i mama i japa vozilji, a i jo sem ga porivoval po grunto i kesal. Mama ga je več ne vozila jerbo je mela debelo čerevo, a f čerevi je bila moja sestra Katica koja se još ne narodila, alji se bo skoro. Mama me ne mogla držati dok sem se vučil voziti jerbo je s tem veljkem čerevom ne mogla bežati i tak sem se jo som vučil voziti becikljina. Z jenom, i to ljevom, rokom sem rižil s kormonom, a z desnom rokom sem se držal za rušt i podrušt sem se počel voziti.
Unda je na vuljici još ne bilo asfalta, nek so vuljice s šudrom zavožalji de so bilje grabe. Praf unda so bilji kupi šudra po celji vuljici navoženi i trebalo je toga šudra samo reshitati po graboj. I tak sem se jo dolji z druma vo vuljico z becikljinom pomalji spuščal. Nejvekši probljem mje bilo stati. Nesem znal stati z becikljinom i saki pot dok je trebalo stati, jo sem se zapičil pravac direkt na kup šudra i samo sem se na šuder prehitil i becikljin je otšuba stal. A to je bilo joko dobro jerbo so si kupi šudra bilji na ljevi stroni jerbo me becikljin stolno na ljevo zanošal. Noge so mi bilje malo zguljene, alji nikaj zoto jerbo sem se več zastovljal pre tretjemo kupo. Pok unda nazoj na drum pešice i dolji zdruma saki pot za jen kup dalje.
A drugi – alji bi se moglo reči skoro prvi, a ne drugi probljem – so mi bilje kokoši i race koje so baš unda moralje iti prek vuljice. Nekoje so išlje botromo pomalji i ne njis je bilo stroh kaj njis bom zjahal, a druge so fljetno prebegovalje. Jeno čučo golovrato sem s kotočom skoro zjahal. Za dlako je faljilo. Alji se to čuča golovrata tak joko zbesila kaj je počela tak fest kokodokati i bežati kaj da ji je nešče feferona ljutoga ekstra šarf v rit porinol, i ljeso je preljetela i pravac direkt na grunt. To je bila čuča od soseda Jondrija.
Več sem se tak sprakseral kaj sem išel kak na mlazni pogon. I veljim jo som sebi:
– Ajt, Štefo, probaj se peljati do kraja vuljice i unda v drugo vuljico.
Tak je i bilo. Alji dok sem došel do kraja naše vuljice i dok sem zavinol f
Posmodijevo vuljico, unda sem po provem nahrdal. Več je ne bilo šudra! A kaj ve? Samo sem dalje tiral i gruntal sem si kak bo to na krojo završilo. Dopeljal sem se do cirkve, alji šudra nigdi. Ajt kolji cirkve i pravac nazoj prema domo.
Joko sem bil srečen dok so vujec Roki za menom zaviknolji:
– Te prestvoril negdi, Štefo! Pok ti se znoš peljati na becikljino, a jo stori osel ne!
I dopeljal sem se nazoj v našo vuljico, alji me unda zdeni znoj obljejal f kapljama jerbo sem došel v našo vuljico znopok. A to znači da mje ve šuder bil z desne strone, a jo sem se znol prehitovati samo na ljevo stron. I počel sem se več rožđiti jerbo sem skoro bil na krojo vuljice, a nesem mogel stati i nesem se mogel obrnoti jerbo je vuljica bila zome prevoska, a šuder mje bil z krive stroni. Sosed Đuri me pitajo:
– Kaj se, Štefo, bečiš?
A jo njim viknem:
– Ne znam stati!
A sosed mi viknejo:
– Počni tirati na rikverc!
I jo pretiram na rikverc i dok si rekel keks, becikljin je samo zašlojdral na mesti tak kaj se skodelo, zanesel se na desno i jo žuk! Ljosnol sem kak sem dogi i široki. So koljena sem si zguljil. Nekak sem došepesal dimo i fljetno sem becikljina otpeljal f kljet. Mama je vidla da imam zguljena koljena, pok me pita:
– Kaj si si naprajel, Štefo?
A jo veljim:
– A nikaj! Smo loba ritalji, pok sem opal.
Sem ne vupal reči da sem z becikljina opal jerbo sem bil stroho da mi mama večna dola becikljina.

27.02.2016. u 00:03 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2016 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29            

Travanj 2016 (3)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bom vam napisal nekaj o sebi, o svoji familjiji, o pajdošima i kajkaj toga...

Linkovi


Loading