Nešto o meni:::::

Ime:Svetlana
Datum i mjesto rođenja:
17.12.1993 Moosburg
Živim u: Slatini
Živim s: mamom, tatom i
bratom
Kućni ljubimac: Pas, mačka, riba
zec i još neki...
Volim: čokoladu, gledati TV, obitelj
prijatelje, životinje
Ne volim: učenje, školu, grašak...
Moje Prijateljice: Katarina, Tena, Lea
Valentina, Lucija...
Razred: 8.b
Slušam: Strano (uglavnom)
Naj film: high school musical 1 i 2
(sigurno)
Naj pjesma: Can you hear me

glitter

glitter eye (black)

glitter hond

PENGUINSPARKLE

glitter

Germany

Spain

eye love

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Opis bloga !

ah pa nadam se da je dobar...
vi mi recite kakav je ...

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Tena
Valentina
Lea
Paca i Antonela
Anja
Ivana-Lubenica

nedjelja, 10.08.2008.

Došla Katarina i kolovoz!

Kao što kaže naslov stigao je kolovoz, tak je brzo prošlo vrijeme...rolleyes a nisam ništ posebno nisam napravila...A 3.8 je došla Katarina iz Njemačke..joj...burninmad namcor s bratom.burninmad Odmah drugi da je počela raditi gluposti uzela je davidov pištolj za vodu i počela mene i Pacu špricat...burninmadheadbangrofl bile smo skroz mokre pa kad sam se naljutila otišla je kući . Drugi dan kad je došla rekla mi je da su joj se mama i tata posvađali i ako se ne pomire otići će s mamom i bratom kući za 2 tjedna... pa smo se kasnije išle vozatuđemo mi u ulicu R.Kolibaša i nju vam počeli ganjat štenci, a ja iza vičem Katarina šutni ih a ona crkava od smijeha...bangludnut onda sam je htjela predstavi lLuciji ali ona nije bila kod kuće...belj pa je napadala Pacu da je uči hrvatski...lud pa mi je rekla da su jopj se mama i tata pomirili i ostaju 4 tjedna rolleyesbang E dosta sada Katarine ljudi ja bila kod Tene yespartydead kakve sam ja gluposti radila zapravo pisala...Pa nakon par dana ona i Lea došle kod mene kupile su mi čokoladu ali ju je David pojeocryburninmad i opet smo radile gluposti. E Lea je ošla na more ostaje dva tjedna. Nesmijem vam zaboravit ovo napisat imam MSN pa ako imate i vi ostavite ga u komentarima yes I za kraj zadovoljna sam komentarima komajte i dalje...E sad neznam više što da pišempa idem mahwavemahwave Bok!



^^ komentari (28) ^^ print ^^ # ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.