glitter,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> glitter,blog.dnevnik.hr/svetlana777" />
Nešto o meni:::::

Ime:Svetlana
Datum i mjesto rođenja:
17.12.1993 Moosburg
Živim u: Slatini
Živim s: mamom, tatom i
bratom
Kućni ljubimac: Pas, mačka, riba
zec i još neki...
Volim: čokoladu, gledati TV, obitelj
prijatelje, životinje
Ne volim: učenje, školu, grašak...
Moje Prijateljice: Katarina, Tena, Lea
Valentina, Lucija...
Razred: 8.b
Slušam: Strano (uglavnom)
Naj film: high school musical 1 i 2
(sigurno)
Naj pjesma: Can you hear me

glitter

glitter eye (black)

glitter hond

PENGUINSPARKLE

glitter

Germany

Spain

eye love

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Opis bloga !

ah pa nadam se da je dobar...
vi mi recite kakav je ...

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Tena
Valentina
Lea
Paca i Antonela
Anja
Ivana-Lubenica

srijeda, 18.06.2008.

glitter

wavebok!!! evo mene i mog prvog bloga!!!
želim punoooo kommentara...
nova sam u ovome pa mi nemojte zamjerit ako nešto ne bude valjalo...naughtythumbup
za sad je dosta...zapravo neznam šta da pišem...
vidimo se do sljedećeg posta!!!!!!!!!!!!!wavemahwavemah



^^ komentari (22) ^^ print ^^ # ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.