body =( - believe in love - Blog.hr body

petak, 18.07.2008.

=(

ovaj post posvecujem svim mladima koji su otisli s ovog svijeta..
mislim da se tu nema sto reci, zato ni necu nista pisati, nevidim smisla..
samo- tuzno je kako dosta mladih ne cijeni najvece bogadstvo koje je dobilo- zivot, dok oni koji ga postuju i trude se, zaspe mladi..to nije fer..
ostavljam pjesmice..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Onome kojega više nema

eto vidiš otišao si
a rekao si mi da nećeš otići nikada a vidim da te nema
ostavljam ti ovo pismo ispred kućnih vrata da ga pročitaš ako se ikada vratiš
možda se pitaš zašto ili kako znam da te nema ako se nikada nismo sreli ali ja znam da si otišao

znam i zašto si otišao i znaj da sam na tvojoj strani
govorio si mi da je tvoj dom ovdje da je ovo tvoja zemlja gdje ćeš biti pokopan ispod oraha (slična onom pokojnome) ali znam da nisi bio iskren
ili si bio na svoj način
sada te nema a moji dani bit će ispunjeni prazninom moje noći ništavilom
ako ovo čitaš sada si se vratio a ja sam već mrtav
ležim tamo ispod tvoga oraha

nemoj mi dolaziti na grob

posjeti za mene indiju vijetnam kambodžu
jer ako ovo čitaš ja nisam stigao
pozdravi za mene vjetar i oblake
jer ako ovo čitaš umro sam bez pozdrava
učini za mene ono što nisi mogao za sebe
ti znaš što

i za kraj

samo zbogom jer drugoga nema
ti ostaješ ja sam otišao

ako ovo čitaš...
s bloga Mikimaus na koturaljkama


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Lucijine pjesme

Every night with a knife, destroying my
Whole life, what else should I do, cannot be
With you...All I need is a rest and your head
On my chest, wan't to feel your wet body...
But I am dead, I am nobody.....

šta je svrha ljubavi kad tako boli..?
zasto srce slomi se kad stvarno voli?
izgubila sam sav svoj svijet, ali dalje pitam se..
sta je svrha ljubavi, kad nemam te.?!


U noci
....u noći, na pločniku tuge,
izgubila sam te noćas zbog druge....
izgubila sam te, jer su tako željeli oni,
izgubila sam te jer nisi vjerovao meni....

Samoća, tuga, bol koja srce para,
Sjećanje koje život pogoršava
Mnoštvo postavljenih pitanja
Čemu život, patnje, boli?!
Čemu rastanak s onim koga srce voli?!
Da li je dovoljan stisak ruke za taj bolan kraj?!
Zašto usne šute, tijelo drhti, a samo oči traže oproštaj?!

The kiss sweetest and touch so warm

The kiss sweetest and touch so warm
The smile kindest in this world so cold and strong

So close to the flame
Burning brightly
It wan't fade away and leave us lonely

The arms softes and words so good
The faith deepest in this world so cold and cruel


NEVINA LJUBAV

Tiho se budi nevina ljubav,
Tiho se budi proljetni dan,
Teško je naći iskrenu ljubav,
Zato je najbolje biti sam.
Možda će vjetar imena da briše,
Možda se nećemo vidjeti više,
U sretnim danima života svog,
Sjeti se barem imena mog.

13:41 - Komentiraj ( 4 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (12)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA

o svemu cu pisati..ovisi kak me taj dan prime.. =)
nadam se da nebum dosadna.. =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OVAK PRVO DA NEKE NAPISEM O SEBI =)
zovem se Dora, volim sve slatko i kiselo, volim i kisu i snijeg, hladnocu i glazbu i ples..i jednog decka koji me ne dozivljava al nema veze..hihi..
katkad sam izgubljena u vremenu i prostoru, al uvijek se najdem.. =)
jako sad smotana i tvrdoglava.. =)

mislim da je to dovoljno da znate o meni..bar za sad.. =)

Image Hosted by ImageShack.us


A OVO SAM JA.. =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OSTALI BLOGECI.. =)

just words
poison words
blondie lady
cudni novi svijet
bugga
mikimaus na koturaljkama
u snu i ljubavi
world wide woman


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee