OLAKŠAJ DUŠU....

utorak, 16.01.2007.

ah, pa ovo je moj 1. post!

Za početak da vam se predstavim: zovem je Ivana i imam 19 godina, živim u Zagrebu.
Dovoljno vam je samo znati da me život pošteno izgazio: odrasla sam bez oca, mama mi je bila narkomanka koja je umrla prije 6 godina, ostala rodbina me se odrekla, završila sam u domu gdje me posvojila jedna obitelj. moja najbolja prijateljica si je uskratila život jer je patila od depresije..... tu je naravno bilo i mnogih prekida sa dečkima, nedostatak smopouzdanja i tako dalje i tako dalje....
ali ja nisam ovdje da bi vas davila svojom autobiografijom, već sam ovdje upravo radi vas!
kakav god problem imate, obratite mi se u komentarima gdje ćete mi ispričati što vas muči.
komentar može biti anoniman, a ja ću pokušati naći rješenje vašeg problema, te vam posvetiti post sa rješenjem.
Tako nitko neće otkriti vaš identitet.
nadam se da imate povjerenja u mene i da ćete mi dopustiti da vam pomognem....jer svakom od vas želim sve najbolje....
do tipkanja!

ps: kada budete ostavljali komentar a želite biti anonimni pored imena unesite neki broj tako da lakše prepoznate post koji je namjenjen vašem problemu!

16.01.2007. u 19:43 • 41 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog koji će ti pokušati pomoći o čemu god se radilo