Komentari: On/Off

Dizajn: .SpeciaL DesigN.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sto se radi na ovome blogu :)

ooOoOoOoOj.


Naslov je koma :)
Sto se sve radi na ovome blogu *
Pa pise :)
*Ma koma se :)
*Pisu se postovi nakon 100. komenatra :)
*Nekada je malo dosadno :(
Stavljam dizajn :)
Avatare xD

Blogovi koje morete vidjeti :)

littleshamrock
Fora cura ....Fora joj je i blog xDzubo
mala-ludacha-mary
:)smijeh
Haters Make Me Famaus
Obavezno podi i ostavi joj trag :)sretan
Smaajli Girll
:)

L/S World
Podi do nje......vidi sta ona ima.....zubo
Girls in Lovee
Za pocetak nisu lose xD Svrati pa vidi....

Ja nisam kopija , u svemu sam bolja :D

OoOoOoOj

JaAa :)

*Zanima me :)

*Mob :S
*Moja BFF :)
*Jedan decko :)
*Sladoled mmmmljaacc :)
*Fejs :)

*Mrzin :(

*Tebe :)

*Samo ne govori da me znas *

OoOoOooOoOoj.

Naslov je Koma :)
Pa nez sto da napisem :)
*Evo neka od pravila :)
*Komentari psovki i cudesa :)
*Nema kopiranja postova :)
*Uzemanje slikica ijako ih zasada nema :)
*Imaam program za pravljenje dizajna ko treba pitaj :)
*Ako ces pljuvati moje postove FOF

nedjelja, 10.01.2010.

*^^I loved you but now it does not matter^^*

OoOoOj

Evo meni je bilo dosadno pa sam odlucila napraviti novi post :)
U ovom postu cu samo nesto malo komentirati o Skoli :) A i sama znam da mi je svaki post tema skola :) Ali sta cu :)Htjela sam vam u ovom postu objasniti nekee detalje * ^^Naime sada kada krene skola malu ali malu cu zanemariti blog :) Jer cu stalno biti vanka moj mali i moja ekipa :)Pa nemojte se cuditi ako vam u roku dan dva nevratim komentare :)Neznam sto bi napisala ....Sada se upravo spremam za skolu :(Ko ce se ujutro dignuti u 7 tko ?tko ? Ali srecom imam vas koji mi komate <33 pa kada dodem i ugledam 75 komova <3 ^sva sretna ^ *Eto ljudi moram citati lektiru *
Jbg nisam je cjeli dan otovrila ^^Neznam ni k

- 21:35 | Komentari (116) | Printaj | #