< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Beauty outside/inside

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Ovaj blog sadržavat će sve o kućnim ljubimcima i
pričama o ljubimcima!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
O meni...
Ime:Iva
God:13
Datum rođenja:27.03.1995.
Omiljeni kućni ljubimac:
hrčak,mačka,iguana.kornjača,pas...
Omiljeni pas:Buldog(engleski)


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj blog


Jewel

Prijatelji životinja

Obscurum

Hrčak

Životinje

Dupin



Hrčci




Iguana



Korat


Kornjača






ponedjeljak, 28.04.2008.

Helau!

Hey! Evo neki su htjeli da napišem novi post! Danas vam neću napisat ništa o životinjama nego ću vam stavit neki spot i tako... Ali ugl stavit ću vam jedan spot sa zekom. Ako vam se da možete nekada svratit do moga blogovdje!a .
A nemogu nać onaj sa zekom pa ništa!Kiss.kiss...



| - 14:42 - Am I so beautiful? (53) |

srijeda, 02.04.2008.

Kika!

Sretan ročkas mojoj hrčkici Kiki!
Danas joj je 1. ročkas.Želim da doživi
barem još 2 godine i da i dalje bude
super,slatka i zdrava!
Jako je volim alihrčci ipak nežive baš
dugo ja bih ipak stvarno željela da doživi
još barem jednu godinu.
Svaku mi noć škripi sa svojim koltutom
za vrtenje i kada joj čistim kavez stavim
je u njezinu kuglu koja je prozirna
i namijenjena samo za hrčke.
Tako trči po cijeloj mojoj sobi i usput
mi skuplja prašinu!rofl...
Inače bih joj napravila onu tortu za hrčke
ali nisam.njami valjda joj neće smetat jer
inače u zadnje vrijeme jede malo previše
čokolade pa joj valjda neće smetat jer joj
nisam napravila tortu a da sam joj napravila
tortu sigurno bi joj bila super.
Danas baš i nije bilo neko slavlje ali sutra će bit party!
Sutra sam imala dosta toga za učit ali
sutra valjda neću imat.A jutros kada jutros sam se
probudila odmah sam joj čestitala.
Kika jako te volimmmmmm!Kissss Kikakiss!
Evo vam i njezina slikica pa da se uvjerite kako je slatka.



| - 20:58 - Am I so beautiful? (55) |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.