kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga:

Potpuno bzvz.. Samo jedan u nizu. A ja još bzvznija...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

</font></p>

  <font color=

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 29.08.2008.

Samo tebe dozivam, samo tebe osjećam...

Najveća djela nastaju iz boli..
Trenutno ne boli.
Nema inspiracije, nigdje baš u blizini...
Istina, daleko si, ali...
Sve je na mjestu, ja sam tu.
To je sve što sam trebala.
Napokon shvatio si što je važno, a što ne.
I nakon borbe da uspijem, sad molim se za neuspjeh...
Jednom ćeš i to razumjeti..
Jednom kad budemo baš isto osjećali..
Misliti nije dovoljno...
Na trenutke sam sebična, ali..
Opet stavljam te na prvo mjesto.......
Sve podsjeća na kompliciran film,
To se u životu ne viđa često...
On postaje otac... Moja bajka se briše.
Zar njegovo ne bi trebalo biti i moje?
Zar sve zbog tebe sad gotovo je...?
Moraš ostati uz mene...
Nikad nemoj otići, nikad me nemoj zaboraviti...
Kad nema te i sama sam, i bojim se i
Posvuda samo je panika..
I ti jedini čuvaš moju najveću tajnu,
I dijeliš sa mnom tu najveću bol,
I ponekad pitam se jesi li zbilja samo navika..?!
Ma zaboravi bajku... Živimo u stvarnosti..
Ti odričeš se nje, ja odričem se njega..
Nema baš smisla, ali...
Taj kraj logično slijedi nakon svega...
I večeras kad vratiš se, ja ću opet biti tvoja...
I, znat ću, dok gledaš me, da jedina sam...
Najbolja sam....

|Komentiraj 2| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.