< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O Domagoju koji će vas voditi kroz Janiševac

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Ime i prezime:Domagoj Keresteš
Obitelj:roditelji,brat,sestra
Nadimak:Šura
Datum rođenja:05.07.1990
Hobi:Nogomet,kompjuter
Moja poslovica:
Image Hosted by ImageShack.us
Naj klub:Inter,Dinamo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Naj pjevač:Bon Jovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naj igrač:Christian Vieri
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naj glumica:Alicia Silverstone
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naj muzika:Vecinom sve
Škola:Industrijsko-obrtnička škola
Smjer:elektroničar-mehaničar
Razred:2.i.
Naj prijatelji:
Adel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Josip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jurcevic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Ćole
Image Hosted by ImageShack.us




Glasujte sto god zelite i to odmah!

ponedjeljak, 03.12.2007.

Najuzbudljiviji trenutci!!!



Ovo mi je bio jedan najbolji dan i najbolja tekama koju sam gledao u zivotu.....gledali smo kod mene tekmu ja,Josip i Adel.....bio mi je san da pobijedimo Engleze u po Londona i izbacimo od Europskog prventstva,mrzim te smrdljive Engleze!!!!I gledao sam na Maksimiru uzivo kada smo ih zgazili 2:0....kada se Engleska vratila i izjednacila na 2:2 bio sam totalno popizdio,sve sam skinio sa neba....ali ja sam ipak vjerovao i reko sam sebi,nogomet se igra do zadnjeg zvizduka...vjerovao sam u to da cemo ih izbaciti....u 77 minuti kada je sjevnula bomba Mladena Petrica bilo je nevjerovatno....ne mogu opisati taj osjecaj kada je mreza dodirnila mrezu.....bilo mi je nevjerovatno drago....svi su mi govorili "Sura koji ti je kur.. to je nemoguce da cemo pobijediti,ali ja sam vjerovao u tu momcad da mozemo i na kraju je ispalo tako.....i tako vjerujem da ce Inter osvojiti Ligu prvaka.....



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.