< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O Domagoju koji će vas voditi kroz Janiševac

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Ime i prezime:Domagoj Keresteš
Obitelj:roditelji,brat,sestra
Nadimak:Šura
Datum rođenja:05.07.1990
Hobi:Nogomet,kompjuter
Moja poslovica:
Image Hosted by ImageShack.us
Naj klub:Inter,Dinamo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Naj pjevač:Bon Jovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naj igrač:Christian Vieri
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naj glumica:Alicia Silverstone
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naj muzika:Vecinom sve
Škola:Industrijsko-obrtnička škola
Smjer:elektroničar-mehaničar
Razred:2.i.
Naj prijatelji:
Adel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Josip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jurcevic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Ćole
Image Hosted by ImageShack.us




Glasujte sto god zelite i to odmah!

nedjelja, 11.11.2007.

Sjetio se ja bloga......!!

Gdje se ljudovi????Evo ja se sjetio bloga,dosadno mi pa et da i nest napisem,nevolim pisati postove a da ne stavim slike,imam puno slika ali neznam sta da uzmem pa da stavim.....he he.....vec blog imam vise od godinu dana......covjece!!!!Nakon jakog,jako dugo vremena,vise od 6mj bila je carobna cetvorka u gradu i ekipa iz Stupnika...al smo se usiberili u gradu,moj jaran Jura iz stupnika kupio 7 litara vina u Ari,bilo je nas osmero, nas cetvorica iz Janisevca i cetvorica iz Stupnika,kako smo se ugruvali.....samo je DJ govorio "Za drustvo iz Stupnika i Janisevca od SURE I JURE"!!!! de bilo je do jaja......inace ovako preko tjedna stalno sam zauzet....he he.....idem u skolu ponedjeljak,utorak i srijeda,budem u skoli od 13 do 19sati....he he....uvijek me mozete naci u Pigalu od 12 do 13 sati,tamo uvijek budem prije skole,najjaca birtija u Malom Las Vegasu(Mali pariz),i na praksi budem cetvrtkom,petkom i subotom od 8:15 do 16 sati...pa tim daninma mozete me naci u Charliu prije prakse od 7 do 8,radim u Zrinskoj ulici praksu za klime.....et sta da vam vise kazem.....stalno sam zauzet......he he......ma de,skola je ljudi do jaja,sama sranja u skoli,kao i obicno zbrisem sa kojeg sata pa u Pigal.....he he.....Industrijska majka!!!!Cure nemam,jer cak i nemema vremena za zene.....he he......samo subotom u gradu....a nedjeljom se trijeznim,kao i obicno uvijek odem kod Adela na kavu nedjeljom pa komentiramo subotu......he he......uskoro cu biti sam 4mj kod kuce,ma de...sranje do jaja!!!he he.....nek me slobodno dodu cure silovati kod mene kuci kada budem bio sam......et toliko ljudovi.....nista posebno kod mene......probat cu popravit blog....uzivajte!!!!!!!!!



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.