OD mene za VAS:

Na ovom blogu cete moci procitai moje recenzije filmova i serija i moja misljenja o njima. Nadam se da cete posjecivati ovaj blog i da cete uzivati citajuci moje postove...

O filmu

srijeda, 21.03.2007.

Flags of our fathers - Zastave nasih oceva



flags

flags

flags

flags


"Flags of our fathers" ili u prijevodu "Zastave nasih oceva" nastao je u suradnji Warner Bros. Pictures-a i Paramount Pictures-a

Redatelj filma bio je: Clint Eastwood

Uloge su podjeljene sljedecim glumcima: Ryan Phillippe, Adam Beach, Jesse Bradford, Jamie Bell, Ben Walker, Paul Walker, Neal McDonough



Radnja filma:

Radnja filma je smjestena u 1945. godinu. Iako je rat u Europi pri kraju rat na pacifiku i dalje je u punom zamahu. Jedna od najkrvavijih bitki bila ja ona za otok Iwo Jima. Nakon petog dana borbe da bi svojim vojnicima podignuo moral pukovnik Johnson (Robert Patrick) izdaje zapovjed da se podigne zastava na planinu Suribachi. Podizanje zastave svojim ja aparatom zabiljezio fotograf Joe Rosenthal i ta slika postaje senzacija u cjeloj americi. Ubrzo nakon toga trojica prezivjelih vojnika od sest koliko ih je bilo na slici su poslani nazad kuci i moraju se suociti sa iznenadnom slavom. Ali ta tri vojnika nemaju ni zelje ni volje za slavom, jedino sto oni zele je vratiti se svojoj jedinici i boriti se uz svoje prijatelje.



Film "zastave nasih oceva" nastao je prema bestseleru James Bradleya i Ron Powersa koji su u svojoj knjizi zabiljezili borbu kod Iwo Jime i zivote podizaca zastave te nekih njihovih suboraca iz njihove jedinice. Sama radnja filma moglo bi se reci da i nije nesto novo. Drugi svijetski rat, iskrcavanje vojnika na plazu i drugo. Sve od toga je u velikoj vecini videno recimo u filmu "Spasavanje vojnika Ryana". Upravo s tim filmom vecina kriticara i usporeduje ovaj film.
Ono cemu ja dajem plus u ovom filmu su scene borbe koje su izvanredno napravljene. Jako realno i u nekim trenucima dosta brutalno.
Posebno bi htio istaknuti jedan dio koji je mene osobno zadivio je scena na pocetku filma kada americka vojska plovi do Iwo Jime. U toj sceni mozemo vidjeti stotine brodova i jako puno zrakoplova koji preljecu te brodove. Kad sam gledao taj dio filma ostao sam zadivljen.
Ono zbog cega ce vam vjerovatno biti dosadno kad gledate film su djelovi kada se prikazuju tri prezivjela vojnika koji su poslani nazad u domovinu. Po mojem misljenju upravo su te scene zamorne i malo uspavaju.

Ovaj film mogu oznaciti kao solidan uradak Clinta Eastwooda. Iako je imao i boljih filmova i ovaj film svakako vrijedi pogledati.


Forspan (trailer) za film: OVDJE



- 10:46 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve o filmovima i serijama
Broj posjeta:
Free Site Counter
Free Site Counter