prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

gamaddddd

neam nis za reci

ja sam darko ili ti ga amen,drc,durex kak god nekom pukne...(neam pojma zakaj al to sam pokupil na wow-u)
idem u 1b gimnazije u gjurgjevcu itd
volim sve nevolim nista
slusam rock:D najvise breaking benjamina a malo rappa za dusu(navukla me mentalka)
ak vas kaj zanima feal free to ask me
icq 483-828-680
msn
njubarai_pol@hotmail.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
World Domination!!!

moje ljubavi....

cokolada(bila ljubav velika sve do jucer kad mi se zgadila)bang
žene....jedna tamo....cerek
moje društvo....party
moj komp.....greedy
moj veliki med nogami.....:D
pice i cigare....zubo
male bubamare....nut
wow-bio al odvikavam se pomalo....(melo dam ti acc ako oces da skupa igramo)headbang
itd...itd...

nije lose

IN FLAMES - Metaph...

ponedjeljak, 10.12.2007.

jebačina u mozak...

ma evo me doma nis ne ucim,sutra novi dan,nova sranja,nove moje gluposti ucinjene pod satomburninmadal sve 5. ahh subota....bilo zanimljivo ali ne pretjerano. bilo je drustva al nije bilo sranja al znamo mi sebe zabavitparty
uspel sam pobec oko 12 and i arrived home at 03:47thumbupostal sam bez zubnog koncacrycryrazvukli smo ga oko hotela al nije bilo dostabangdoma sve isto usrano pizdim od dosadenutnis nisam jel skoro 2 cela dana(valjda me jos cokolada prca)njaminjaminjamima neznam kaj da jos nabaljezgam...e da...jedva cekam da potapsam trupinu po njegovoj lepoj geometrijski neravilnoj glavici koja ce postat jos nepravilnija ak mi se ne isprica ipovuce svoje rijeci....burninmadburninmadburninmadaj jos bum malo pisal samo da zmislim o cemu....e ewo ga puklo me....mine behaviour(ili kak se to vec pise)
dobar sam ja decko u dusi al jebiga al oni koji me poznaju znaju da nisam decko iz susjedstva,ne pomazem bakicama na zebri, ne spasavam đukele koje jebu misa na drvu, itd bla bla u zadnje vrjeme sam se propio,propusio,zajebao,zaljubio,skoro ubio(nije bilo namerno)sjebo ocjene sjebo staro drustvo al naso sam novo ne brinite:D i najgore kaj sam napravil je da sam otvoril blog al ipak je neko olaksanje da morem svoje filingse podjelit s nekim...smokinda sve skupimo skupa zivot mi je koma ali u pozitivnom smislu.partyparty ma da skratim life sux but in a nice waysmokinsmokinsmokindo sljedeceg citanja pozdraf
nemoze mi niko nista ili kak bi 2pac rekel only god can judge me now....

evo mi babe

zenska verzija mene s dobrim sisama(makar je anime):P

nisam zaboravil...
[
zaboravih stavit moje slicke(jednu nekak solidnu:P)

i cudo na kojem sve ovo pisem i serem

evo mentalke:D valjda se nebu naljutila kaj sam puknul njene slikice:D

slatka mala.......pisi mi

- 21:02 - TeLL Me SaMo(187) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.