utorak, 16.05.2006.

U sridu! :)

medo6ql

Tri mjeseca. Tri prekrasna mjeseca... zajedno.
Bilo mi je jako lijepo... kiss upoznala sam jednog divnog dečka kojeg ne bih našla ni da sam ga svjetiljkom tražila u po bijela dana... i ne bih ga mijenjala nizašto.
Ni za sva blaga svijeta.
Ne.. čak ni za čokoladu! nono
A čokoladu voleeem...
Ali to nije tema posta. wink
Tema je da želim pisati koliko tebe volim. Iako bih te, iskreno, polizala najradije kao čokoladu... njami i bez optrih predmeta. :D

Dakle, volim te, Mali moj. I to jako jako... i šaljem ti pusu najveću u oke moje smaragdne... cerek

p.s. isprika nježnim dušama na slici - it's not what you think :)

- 01:15 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


Divno je kad nekog volis, jer ljubav je najveci poklon koji dajemo. Ljubav je skola nesebicnosti i vjernosti.

Prava ljubav je kad nekoga volis kao ja tebe.



Ti i ja daleko od svih u našoj kućici uživamo kao dva golupčića
Volim te

Linkovi

Znaš da si zaljubljen kad ne želiš zaspati jer ti je život ljepši nego san...
~ N.N.

Ljubav nema godina. Ona se uvek rađa.
Pascal ~

U aritmetici ljubavi jedan plus jedan je sve, a dva minus jedan je ništa.
~ Mignon McLaughlin

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

I još tvrde da Bog ne postoji... c, c, c. (VIDI LINK)

Kad ti je svega preko glave, a ne želiš si kvariti koncepciju bloga ;)


Kako su nas našli:
- zelim te ljubavi
- fimo masa
- ruke moje profesorice
- volim te zlato moje
- blog ljubav
- zaljubljeni
- ljubav me ubila
- zelim te ljubavi moja
- zaljubljene duše
- samo mali poljubac
- ljubav i anđeli