.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

moji "predivni osjećaji"

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

zašto?

život i ja...savršen par...
"Nek jedino srca mjere vrijeme,kazuju put!"
Pain,pain...My dear pain...
...uspomene zašto se budite u vrijeme zaborava?...
You're here, theres nothing I fear,And I know that my heart will go on,Well stay forever this way,You are safe in my heart,And my heart will go on and on!......
Naivnost ili što?!




Image Hosted by ImageShack.us















četvrtak, 05.07.2007.

You're here, theres nothing I fear,And I know that my heart will go on,Well stay forever this way,You are safe in my heart,And my heart will go on and on!......

Nakon dugo vremena osjećala sam se voljenom i prihvaćem onakvom kakvom jesam.Od 21.6.'07. sam sa jednim dečkom.A prije toga moja velika ljubav me napustila,tj. otišla je svojim putem i vrijeme zaborava je bilo preteško!Ali taj novi dečko je sve sredio!Bila sam sretna,letila sam poput ptičice,ali u nedjelju taj dečko i ja smo se posvađali.I od nedjelje do utorka on i ja se nismo čuli,patila sam jako i mislila sam da je gotovo.Nisam mu se htjela javiti,jer sam mislila da nema potrebe,tj. osjećala sam potrebu,ali on je bio kriv i mislila sam da se on meni treba javiti!I on je u utorak javio.I pomiri smo se.I bila sam totalno happy!Presretna!I onda,kao ukleto,dogodi se prošlost,nešto poput deja vu.Mislila sam da će mi nešto upropastiti sreći i je!Javila mi se bivša ljubav,tj. dečko kojeg sam voljela.I što sad?!Sve se vraća.Opet se osjećaji prema njemu javljaju!Nemogu ih zaustaviti!Poćinje se sve vraćati,patnja,bol i tuga,jer nisam sa njim i neću biti.A srce to ne prihvaća.Njega sam preboljela,ali ono kad ćujete nešto zbog ćega ste dugo patili,kao da poćinjete živjeti prošlost i uspomene :(.A to tako ne mora biti.Bojim se da ne napravim krivi korak zbog toga!Ne želim nekoga drugog povrijediti zbog sebe i svoje neodlućenosti!...

Image Hosted by ImageShack.us


P.S.Ako taj dečko koji se sad vratio u moj život ovo pročita,neka ne misli da mi je sve upropastio,nije,samo sam ostala u zbrci kako dalje i što,ali i to je nova škola.Nek' ovo krivo ne shvati,jer mi puno znaći kao prijatelj i ne želim ga izgubiti!
P.S.Ova pjesma koja je stavljena da svira,u biti,to je jedna pjesma koja potiće emocije(bar meni) i volim tu pjesma,da netko ne bi mislio da sam je zbog nekoga stavila....

- 12:39 - Comment To Me... (18) - Print... - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.