< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design: Cow

o meni:

zovem se antonia
drugo ime mi je tonka
imam 15 godina
bavim se folklorom
idem u prvi razred
farmaceutske u kc
volim:
sve one koji vole meneyes,
čokoladu,kavu,nogomet,
svoje frendove,
svoje starke,nett,
a najviše volim jestinjami
nevolim:
preseratore,lažljivce,
fizikuburninmad


ja sam:
-"ISKRENA"
-POMALO TVRDOGLAVA
-OSJEČAJNAcry
-BRBLJIVA

hmm
i to je sve kaj
bi trbali znati o
meni wave kiss

Linkovi:

ANJAABELLA
FEŠNA
PYS
TEA & TAJANA
DADA
EMA
JELENA
ANČI & ENA
TIHANA

slikice:

VeSnA & jA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kLaRa, Ja & VeSnA ( u vlaku )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moje starke

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




subota, 18.10.2008.

najveće blago svakog čovjeka je prijateljstvo

"Ne hodaj ispred mene, možda neću slijediti.
Ne hodaj iza mene, možda neću voditi.
Hodaj pokraj mene i samo budi moj prijatelj."


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


"Među prijateljima treba voljeti ne samo one koje žaloste naše nesreće, nego i one koji nam ne zavide na sreći."

Image Hosted by ImageShack.us


"Prijateljstvo nam pokazuje da ni u jednoj tuzi ni radosti nismo sami."
"Meni nije potreban prijatelj koji se u svemu slaže i na sve klima glavom, jer to isto moja sjena može da radi još mnogo bolje."


Image Hosted by ImageShack.us


pozdrav svima do slijedečeg javljanja...! wave: kiss nut



| Komentari (14) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.