nedjelja, 30.07.2006.

Ljeto...e da to je pravo vrijeme........:)

Eto kako naslov govori ljeto je to pravo vrijeme za odmor opustanje i ludi provodi!!!!! Al eto nije svima tako dobro niti nemoze bit....eto uzmemo recimo u obzir recimo mene cijelo jebeno ljeto radim headbang niti necu ic zbog toga na more....burninmad al kad ja na to pogledam s druge strane ja cu si zaraditi pare i ici cu plagat vozacki a sljedece godine ljepo s autom na more to ce biti za mene pravo vrijeme i onda cu se ja odmoriti za ovu i za sljedecu godinu...a jos k tome ici cu s curom na more ma di ces bolje..smijeh al eto previse mastam jer gdje je jos sljedeca godina....
Al eto neznam kak je vama al je meniovo ljeto stvarno ok...sam kaj me jebu u zdrav mozak ove vrucine al ajd nema veze....kaj pa nije bed radim idem van zajebavam se na poslu zajebavam se vani....pa di ces bolje......joj sam kad se sjetim da moracu uskoro ic u sklu mrak mi padne na oci mislim zbog skole i ucenja a opet s duge strane bas bi zelio ic u skolu zajebavat se s frendovima i tak........
Eto ja se ponovo ispricavam zato sta nisam tako dugo nista pisao al eto nadam se da cu to nadoknaditi.......ajd ljudi pozzz i uzovajteparty

<< Arhiva >>