petak, 23.06.2006.

Maturalac........

Evo me....jucer po noci sam dosao s maturaalca i eto vec vama pisem ove gluposti( kako sam dobar)...al eto bio sam naravno ako vas zanima prvo u Poljskoj jedan dan...pa onda smo otisliu Cesku...te tamo bilbi cijelo vrijeme. Bilo je fakat jebeno!!!!!!! Cuga svaki jebeni danpartyparty.....u ovoh par dana kaj sam bio na maturalcu spavao sam valjda svegajednu noc....a sve ostalo tulumarili smo...party
Eto u Prag je dosla i moja cura isto na maturalac pa smo se vidjeli joj kako sam nio sretan kad sam ju vidio jer mi fakat jako nedostaje....e da bili smo u razlicitim hotelima...al ja sam dosao kod njezinog hotela i tam kod nje sam prespavao 2 noci....smijeh
Uglavnom bilo je fakat jebeno......ko nije iso obavezno to mora probat jer je to prejeben osjecaj!!!!!
Aj pozz

nedjelja, 04.06.2006.

New POzzzzzttt.........:)

Eto new pozzzt on my blog...he-he-he....fakat mi se neda visse neda pisat na ovom blogu al sta ces moram kad sam ga vec napravio pa eto zato pisem gluposti na njemu( ko i svi vi) Eto kod mene nista no voga vrjeme je jebeno....stalno pada kisa ...to je tako grozno jer nemozews bit vani negdje onako normalno nego po ovakvom vreemenu moras bit u jebenim bircevima, al nije dami se nesvidja bit u bircu nego ono jednostavno nekad pozelis i da budes normalno negdje bas vani. Eto sutra ce zadnji tjedan skolesmijehsmijeh pa jos tri dana skle i onda napokon ljetoyesyes nema skole joj jedva cekam to...al eto jel si mozete zamislit mi zadnji tjedan skole pisemo 3 jebena testa...ja fakat ne kuzim profesre pa kako oni kreteni mogu davat testove zadnji tjedan jer to je fakat nepravedno prema nama....mislim kad cemo mi to sve ispravljat ili kaj oni misle poslat vise od polaskole na popravni...ludlud
to je fakat bezobrazno snjihove strane.........
Al osim skole nemam nista novoga...osim mozda da kazem da su idioti oni koji su stavili da koncert od prljavcov bude 8 a ne 9, jer 8 je cetvrtak...a9 je petak...pa po mojem misljenju bilo bi puuuuuno bolje da su stavili koncert 9 jer ipak sljedeci dan je subotu pa je malo lakse...al eto sta je, je....
Aj poozzzz

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>