subota, 20.05.2006.

Jupi......

Evo i mene napokkon s novim posticem....fakat prije sam bio toliok zauzet da uopce nisaam mogao nista napisat.....(mos si mislit, jednostavno mi se nije dalo)....al eto necemo o tome. Zivot je jeben sve je super, sve ide prema bljemu skola zavrsava( toooooooooooooooooo) pa maturalac( tooooooooooooo cugaaaaaaa)....pa di ces bolje....e da i imam najbolju curu na cijelom svijetu pa eto fakaz di ces bolje... Al ima jedan problem, starci su mi bili na informacijamaburninmad kad su dosli doma jednostavno su poludijeli( fakat neznam kaj im je imam samo 3 suljecool) al eto morao sam slusati o tome kako sam ja bezobrazan i los i.t.d ja mislim da otprilike negdje sat i polheadbangheadbang e popizdio sam. Al eto sad je sve puno bolje, jer me zaboli za skolu i za starce i za sve ostalo....bitna mi je samo moja cura moj i nezin zivot.....e da i naravno frendovi........a starci.....hmmmmmm....ma ko ih jebe.......thumbup
ap etoto bi bilo to....ajd pozdrav svima....smijeh

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>