utorak, 25.04.2006.

Ajd dobro............

Evo dobro.......poslije vasih molbi da nezatvaram blog, odlucio sam ga ostavit....jer se ispostavilo da ga ipak netko cita......sta mi je jako drago...wavewave
Eto novoga nema apsolutno nista....osim toga da sam najsretniji covjek na svijetu jer imam svoju najbolju curu na svijetu.........s kojom sam sam stvarno najsretniji covjek na svijetu...smijehsmijehsmijeh
Eto ovih dana je pocela skola....danas je bilo ful dodsadno nismo nista radili kak i uvijek zajebavali smo se.......al ovako je bas bilo drago vidjeti ponovo sve svoje frendove...nije to da njih nisam vidio preko praznika al ipak je bilo drago ih vidjeti........svi su kak i uvijek ludi, zajebavaju se i nista drugo...vec danas drugi dan skole likovi su uspijeli dobiti sulje.....i usojeli su vec biti izbaceni s nastave zujozujozujo
Eto na praznicima je bilo fakat fenomalno......po cijele dane ljencaris i nista ne radis to je najbolje razdoblje vaseg naseg i mojeg zivota he-he-he.......al eto sve sta je dobro malo traje ( osim naravno mene i moje cure jer mi i nasa veza traajace vjecno)
Al eto bice bolje kad mi svi ljepo zavrsimo skolu....to svoj zivot nez starcev,skole...i ostalog sranja...sam(a) upravljas svojim zivotom i radis sve sta oces...thumbupthumbup
Eto to bi bilo to nakon nekog razdoblja nepisanja....
Ajd pozzzzzzzzmahmahmah

<< Arhiva >>