nedjelja, 09.04.2006.

Nista novoga

Eto napokon sam pronasao vremena za novi post u kojem kak i uvijek nemam pojma o cemu cu pisat....Al eto za pocetak moram se ispricat za onaj neki post koji niste mogli normalno procitai, nisam znao da je tako jer kod mene ga je normalno ucitavalo, al sad mi neki dan reko frend za to pa sam ga otvorio s drugim program i fakat sam vidio da bas i ne radi pa sam to uspio nekako popraviti mislim da je greska bila kod one slike....Eto novoga nema apsolutno nista, sad sam bio kod neke svoje familije na rodjendanu bilo je uzasno dosadno jer su bili sami klinci......headbang pa nisam imao sta da radim al dobro sve je dobro zavrsilo jer nismo bili tamo dugo jer mom starom su dopizdile one gupe price koje su se tamo pricale pa smo otisli domasmijehsmijeh I eto me ponovo doma....neda mi se ic van jer je nedjelja a i previse sam umoran da bi iso negdje van, zato sada sjedim za kompom i zamaram vas s ovim bezveznim pricama..........namcornamcor
E da ako koga zanima saznao sam (al to jos nije 100%) da na trgu bana jelacica (u zagrebu) otvara se birc u kojem ce se pustat cajke to napakoncerekpartysmokinwink...pa eto al to jos nije sigurno........nazalost........SAda su igrali hrvatskahrvatska:argentina pa je hrvatska spusila koliko sam cuo 1:2 ako je krivo onda slobodno ispravite menjami al eto jebiga fakat je zao zbog toga al sta ces vise srece drugi putthumbup
Iskreno vise niti neznam sta bi pisao....da pisem neke gluposti iz svog zivota nekako mi je glupo jer ce onda neki rec koji je njemu kurac nas ne zanimaju njegove privatne stvari i tako to....pa zato necemo o tome....no
Al ajde do citanja svima......

<< Arhiva >>