srijeda, 01.03.2006.

Sranja se dogadjaju.......al zasto bas meni......

Evo mene nakon nekog vremena s novim postom........mislim poslije ovog posta ja neko vrijeme necu pistai nista jer sam u kurcu zbog skole zbog staraca i zbog nepraveenog zivota.........
Evo ako je sve pocelo.....kako sam vec reko bio sam u kazni zbog skole ( sta je jako smijesno), i eto zavrsila je moja kazna i sada u petak prozove me lik da ja odgovaram u skoli ja sam reko skoro sve sta me je pito, ali ne on mi kaze da naucim to malo bolje i lik i da sulju......fakat sam ljut... i poslije toga profesor prozove drugoga koji nije znao ni pola toga sta sam ja odgovorio i dao mu je tri........picka mu materina...... i dobro posto sam u subotu isao van starcima naravno nisam reko za sulju......... al evo me jucer lijepo sam se javio i ispravio ovu sulju.....pa sam reko starcima kak je bilo i da sam ju ispravio....ali ne njih nista drugo nezanima osim toga kaj sam ju ja dobio i tako su mi dali sve moguce kazne koje su samo mogli izmisliti.....al najgora mi je kazna to kaj su mi oduzeli mobitel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Samo cekam taj dan kad cu se moc odseliti od njih i poslati njih u tri pizde materine jer mi fakat idu na zivce
SAd sam u totalnom kurcu.........zato ostale kazne ni necu spominjati.....................jer ako pocnem to sve nabrajati zavrtjet ce vam se u glavi............... To bi bi8lo to fakat neznam sta jos da napisem........... jedina dobra stavar u mojem zivotu je moja cura jer da nema nje neznam sta bi sve napravio.............

<< Arhiva >>