utorak, 24.01.2006.

Potresssssssss.........

potresssss

E, evo me opet tu...... A pisem sada o necemu sto se dogodilo jucer u sitne sate ( negdje oko 22:40) dogodio se potres u Zagrebu o okolici.... E da bio je fakat jak negdje oko 4.5 po rihteru!!!!! JA lezim lijepoo na krevetu citam neki casopis(koji to sada nije bitno :-) )
i najedanput cujem zvuk kao nekakva explozija ja sam mislio da je nesto explodiralo al ne....nakon sekundu sve se pocelo tresti, skoro su mi se potrgala stakla na kuci, sve dok trajao potres ja sam lezao na krevetu(kod mene je trajao oko 10sek.) i onda kad on zavrsi ja gledam i nemogu vjerovat krevet mi se odmaknuo od zida najmanje pola metra.......
Danas u skoli jedan Frend necemo govoriti imena(HRC) reko mi je da se tako prestrasio potresa da je opao na kojena i poceo moliti bogu da mu oprosti za sve sta je napravio :-)..........aj dobro salim se pa nije on takva budala da moli boga, al je istina to kaj je on pao na koljena od straha he-he-he............ Evo te je samo sse to dogodilo jucer, nista zanimljivoga vise nema a steta.....

<< Arhiva >>