Sve Je OK!

srijeda, 27.03.2013.

Dosada i nema inspiracije

Da mi je neko rekao da će danas biti tako dosadan dan ne bih mu vjerovala. Digla sam se u 9 h sati što ja za mene preko praznika poprilično rano. Mama mi boja sobu pa stojim ovdje i premještam se s kauča na stolicu i s laptopa na tv. Buljim u komp i nemam pojma o čemu bi pisala za post pa sam izabrala jako zanimljivu temu, DOSADU!Usput prije iz kvarta su mi kod bake. Život katkad nije baš najpravednija stvar na svijetu, ali svejedno živim. Ne baš punim plućima u danima kao ovim, ali svejedno guram naprijed s lažnim smješkom. Ali opet imam neki dobar predosjećaj o ostatku dana. Kao da će mi se nešto dobro dogoditi. Možda to što ću konačno srediti sobu?! Ili nešto drugo. Možda poziv prijateljica da izađem, ili samo običan razgovor na telefonu. Ili možda nova inspiracija koju sam upravo dobila!!! Aha, imam ideju!!! Idem početi pisat priču za literarnu. To ¸će mi barem možda osigurati koju peticu od učiteljice.... Uglavnom ćao i objaviti ću vam tu priču čim je dovršim.


Usput, skoro sam zaboravila na malo šale:
DO PETE SAM GODINE MISLILA DA SE ZOVEM :''NE DIRAJ TO''!!! hahahah

- 14:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2013 (2)
Ožujak 2013 (6)
Veljača 2013 (1)

Opis bloga





  • Hyyyyyyy plz komajte

Linkovi