ma ne. prefin si ti za to. - Nisi ni ti Bog zna što. - Blog.hr

ma ne. prefin si ti za to.

daj zašuti.

ideš mi na kurac.

ti bi se kao borio za mene?
stao na moju stranu?
bio uz mene uvijek?
ti bi me VOLIO?

daj me ne nasmijavaj.

Sve je hrpa sranja.

najljepša ljubav najveća ljubav jedna velika ljubav koja nikad ne prestaje jer prava ljubav traje vječno jer to je nešto za što bi ubili borili se ginuli i plakali dušu prodali vragu ruku gurnuli u vatru trpili ljude koje organski nemožemo smisliti jer to je nešto preljepo savršeno od čega se osjećaš bolje nešto što ti popravi dan a ustvari je to jedna velika jebena farsa koja je tu očito samo za jebenu ljudsku korist jer smo došli do zaključka da netko nekoga voli samo kad nešto treba od njega a onaj jebeni psihopat samo gleda i smije se i čeka da zeznemo i hoda u krug i dere se da smo svi gotovi da umiremo cjeloga života i da nam je zaista došao kraj jer on je taj koji odlučuje tko će kad u pakao

što me tako gledaš?
ako ti se NE sviđam,možeš ljepo odjebati odavde.

22.06.2009. - 22:32 - Komentari { 6 }

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.