< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

mi

Image Hosted by ImageShack.us



LYRICS

KAD SE PRIJATELJI RASTAJU

Zbog žena plak'o sam ja
Nekad mjesec al' nekad i dva
Al' je najteže svatko zna
Kad se prijatelji rastaju

Zbog žena pio sam ja
Nekad mjesec al' nekad i dva
Al' me najteže sruši do dna
Kad se prijatelji rastaju

Svega će bit, al' prijatelja neće
Svega će bit, al' neće biti sreće
Svega će bit, pusti suza nek teče
Kad se prijatelji rastaju


Noćas mi ne budi ljut
Jer i nebo se sprema na put
K'o da ništa ne ostaje tu
Kad se prijatelji rastaju

Znam da ću opet vas sresti
Negdje zajedno mi ćemo sjesti
Ali tuga će ostati tu
Kad se prijatelji rastaju

nedjelja, 21.05.2006.

ZOO

U petak smo bili u Zološkom pa evo slika...

Evo odmah zmije za LOVASIĆKU!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us prvo ona anemična...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usinače, ak ne vidite, ovo su dvije zmije

Mačkice... možete mislit Karmeninu reakciju na njih...puknucu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja i tigar... al ne doživljava me baš...no

Free Image Hosting at www.ImageShack.us lavićcerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Karmen i Lovasićka i u pozadini crna pantera kaj se ne vidi...

evo 2 male svinje kaj su se potukle...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A sad slon!!
Tu se inače ne smije ić, al mi smo se morale slikat pa smo preskočile ogradu!! Pametno, kaj ne???lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Karmen, ja i slon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us jadan slon bježi od Lovasićke... hehe...nut

evo sad mravojeda...
I zbog njih smo išli tam di se ne smije...ne znam čemu to...lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us FUJJJ!!!

I za kraj, Lovasićka «pliva» s tuljanom!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




| Reci nešto pametno… (12) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.