Swikice:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic





  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komichi Yes/No

by Sve je supp!!

This is me

Zovem se Manda imam 13 godina zivim u Nigdjezemskoj
imam puuno frendova...neda mi se nabrajat najbolje i eto...
Me:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Najbolji frendovi:
Ivana:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ana:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nina:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tina:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Crni:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

petak, 14.11.2008.

Hey!

Eo mene opetyesyesyes...pa...fala na tako malo komentararolleyesrolleyesrolleyes...frendovi moji...ja bi vama vise komalalazelazelaze...hh...salim se...sryte...eo pa kaj ima kod menerolleyesrolleyes..pa nis...jucer sam se posvadala sa mamom jer mi nije dala ic vanburninmadburninmadburninmadburninmad i onda mi je stari doso jos do nasheadbangheadbangheadbangheadbangpuknucupuknucupuknucu ma...no comment...a u sk je bilo supp...dobila 5 iz likovnogsmijehsmijehsmijeh i tak...lol...Joj...ja bi isla vaaaaaaaanzujozujozujo...hh...pa jbt nezz kaj da vam pisembangbangbang...aaa...znam
Znate kaj sam sanjala?? Znam da ne znate pa cu vam prepricat...hh...
Sanjala sam da sam bila u skrolleyesrolleyesrolleyes...zajebavala sam se sa Tinomthumbupthumbup i odjednom me Lora pozvala da joj dodem nekaj receekeekeekeek...za to vrijeme Tina je negdje laufala po skolizujozujozujo nisam ju ni ja vidjela...kad mi se odjednom stvori pred nosom i kazenononononononono...Manda svidas se ***********************nonononononononopartypartypartythumbupthumbupthumbupcerekcerekcerekcerek...necu odat ime da jos netko nebi slucajno doso do mog bloga i vidio...ugl...ja sam pocela skakat od srecenutnutnutnut...ko neka debilčinasmokinsmokinpartyparty...i sanjala sam da mi je prisopartypartypartysmokinsmokinsmokin i nekaj poceo govoritsmijehsmijeh al nisam cula karofl roflrofljer sam se u taj tren probudilaheadbangheadbangheadbangmadmadmadpuknucupuknucupuknucublablablablablabla...jebate snovi bas kad je najljepse moram se ja probuditblablablablamadmadmadtuzantuzan,al kad imam nocne more glavno da se tad nemrem probudit neblablablablamadmadheadbangheadbangpuknucupuknucupuknucu...joooooj...kak sam sa zivcanaheadbangmad...XD...Ja vam ljudofi moi nezz kai da vam jos pisemludludlud..pa bi to bilo to od mene za ujutronutnut...papa...hh...kiss...bye...Najvece puse:Ani,Ivani,Nini,Crnome...itd.kisskisskisskisskisskiss
Komajte mi...puuuno puunooo

Image and video hosting by TinyPic - 10:17 - k0m3nt!r4j(18) - Pr!nt4j - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.