nedjelja, 25.06.2006.

Pravi engleski

evo primjera kako pricati s englezima

Waist union = Strukovni savez
They put him foxes = Stavili su mu lisice
Cabbaged book = Raskupusana knjiga
I axed myself very much = Mnogo sam se sekirao
I am working with a full dime = Radim punom parom
I am talking alone with the room = Pričam sam sa sobom
Calculate on me = Računaj na mene
Waiting All Right for Bread = Čekanje u redu za kruh
Edge and Police Van = Ivica i Marica
Who Washes, Him Two = Ko umije, njemu dvije
Don't lay devil = Ne lezi vraže
Come to me go to me = Idi mi, dođi mi
Fag Bag = Pederuša
What has? = Šta ima?
More how much tomorrow = Još koliko sutra
Of dear will = Drage volje
Who plums you = Tko te šljivi
Who cuts your hair = Tko te šiša
Why yes no = Zašto da ne
Selfruling structures = Samoupravne strukture
Carry yourself = Nosi se
What a damage = Kakva šteta
Subquestion = Potpitanje
Lubricated behaviour = Ljigavo ponašanje
He has a loop = Ima petlju
Since remember century = Od pamtivijeka
Without behind intention = Bez zadnje namjere
He beat him on dead name = Prebio ga na mrtvo ime
Which is your devil = Koji ti je đavao
Middle sad = Srednje žalosno
Erase yourself = Obriši se
Liquid questions = Tekuća pitanja
rofllud

- 14:19 - komentari (0) - print - Pravi engleski -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.