< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Bit će tu i viceva i svega pomalo!

...:::Linkovi:::...

...:::Perisha:::...
...:::Luce i Beka:::...
...:::Juraga:::...
...:::Nino:::...
...:::Tija:::...
...:::Andrea::...
...:::Zube:::...
...:::Baki:::...
...:::Ina:::...
...:::Hela:::...
...:::Ivica:::...

Posljednji, ali ne i zadnji:
...:::Lucin:::...

...:::Grafiti:::...

...:::Matematika – duga mračna noć:::...

...:::Einstain je mrtav, Newton je mrtav, a ni ja se ne osjećam baš najbolje:::...

...:::Ima žena koje tvrde da su svi muškarci isti. Zar to nije malo previše iskustva?:::...

...:::U raju je najljepše, ali u paklu je ipak ekipa:::...

...:::Prijatelj služi da, kada ti je loš dan, odeš do njega i pokvariš i njemu dan:::...

...:::Kisik je pronađen tek 1874. Nije utvrđeno kako su ljudi disali prije toga:::...

...:::Infarkt, ma kakav je, od srca je:::...

...:::Bolje šest sati u školi nego ne spavati uopće:::...

...:::Bolje ispasti glup nego iz autobusa!:::...

...:::Pero, tvoj pas ili nije ptičar ili ga ne bacam dovoljno visoko!:::...

...:::Mijenjam fiću za dva manja auta:::...

...:::Preko oglasa je tražio ženu. Stotine ljudi se javilo s molbom: „Uzmite moju!“:::...

...:::Laž je točka u kojoj se sijeku dvije istine:::...

...:::Ja volim rad koji je stvorio čovjeka:::...

...:::Smrt je najljepša, ap sam je zato ostavio za kraj:::...

...:::Nevjerojatno je koliko brzo mijenjam mišljenje. U stvari nije:::...

...:::Ljubavi, tvoje oči su kao dva planinska jezera. Dozvoli mi da u njima operem svoje noge:::...

...:::Obavještavamo vas da se radna akcija NIŠTA NAS NE SMIJE IZNENADITI odgađa za sutra zbog iznenadne kiše:::...

...:::Biseri:::...

...:::Školski biseri:::...

...:::Za vrijeme II svjetskog rata poginulo je 1,700,000 mrtvih:::...

...:::Može biti i kriva površina, ali da je ravna:::...

...:::Još jednom ću ponoviti i više neću, mada možda i hoću:::...

...:::Što prije završimo, prije ćemo biti gotovi:::...

...:::Tiho neka ti napiše:::...

...:::Pažljivo dokopavamo amonijak:::...

...:::Uzmete lončanicu za koju sigurno znate da ima korijen:::...

...:::Nekoliko višestaničnih stanica:::...

...:::Sijalica je plava, ali se može koristiti i neki drugi zvuk:::...

...:::Ribosomi su rezultat elektronskog mikroskopa:::...

...:::Ovu biologiju bismo precizno mogli nazvati OPĆA BIOLOGIJA:::...

...:::Čupasto korijenje:::...

...:::Te brojke imaju sve slabiju vrijednost:::...

...:::Stjecajem okolnosti, dugo je živio:::...

...:::Mina se pronalazi tako što se ona prvo pronađe:::...

...:::Pronađeni su mnogi pronalasci:::...

...:::Što sam ja ovim time željela reći?:::...

...:::Individualna stvar pojedinca:::...

...:::Sjede pored nekog bazena i jedu ležečki:::...

...:::Smanjuje se površina obradivih površina:::...

...:::Svi mi imamo oči i čujemo:::...

...:::Lapsus kredae:::...

...:::Kao dijete bio je dječak:::...

...:::Znak je nešto što se namjerno upotrebljava za izraz nečega:::...

...:::A vama se ne diže kad ja ulazim?:::...

...:::Prvi aerodrom je sletio 1923. godine:::...

...:::Kod Rimljana je noć trajala jako dugo - do ujutro!:::...

...:::Sjedi tamo na mjesto i dođi odgovarati!:::...

...:::15000 stanovništva:::...

...:::Samo vi pričajte... Neću nikog da čujem!!!:::...

...:::Ako je lakmus u obliku plave boje:::...

...:::Neka se javi 'ko je odsutan:::...

...:::Iks minus pa na kvadrat:::...

...:::Sigurno da vjerojatno postoje neka istraživanja:::...

...:::Pojedini pojedinci:::...

...:::U većim dubinama vode mala je količina vode:::...

...:::Goya je rođen od 1746. do 1828:::...

...:::U prethistorijskom dobu vršeno je razmnožavanje bez ikakvog reda:::...

...:::Opomenem li te još jedanput, izbacit ću te bez opomene:::...

...:::Završava se nekako nezavršeno:::...

...:::Od njega zavisi hoće li dobiti jedan ili ide na popravni:::...

...:::Jednino što ovdje smeta je to što 1 nije 2, ali to nije važno:::...

...:::Da nikog nisam čula osim samu sebe!:::...

...:::Prosto je komično koliko je smiješno:::...

...:::Svaki treći Kinez je Japanac:::...

...:::Živjeli su u IV vijeku prije Nove Godine:::...

...:::Uradit ćemo zadatak pod brojem A:::...

...:::Nešto ste me gledali tiho:::...

...:::Ovo sad nema veze što ja pričam:::...

...:::Greška je u meni:::...

...:::'Ko se okrene, odmah ocjena više!:::...

...:::Ako se magnezij gleda u oči može se oslijepiti:::...

...:::Tekućina je isparila iz vode:::...

...:::I ja sam prije šest godina bila mlada!:::...

...:::Ne smije se pisati olovkom i gumicom!:::...

...:::Kad nisi odgovarao?:::...

...:::Il' dođeš il' te nema!:::...

...:::Nemoj, pod hitno!:::...

...:::Imate otiske cipela po nogama:::...

...:::Na žalost, vođena su samo dva svjetska rata:::...

...:::A grupa, B grupa... A grupa, B grupa... izaberite temu:::...

...:::Ova tabla je posljednji krik tehnike:::...

...:::Nisam ja mutav, nego mi se jezik zapetljao iza zuba:::...

...:::Pogubljen je i bio je osuđen na smrt:::...

...:::Sretan rođendan!
- Nema na čemu:::...

...:::Što sjediš tu kao ovca koja je pojela mačku?:::...

...:::Funkcija prvo raste, pa onda otpada:::...

...:::Jel' slušate vi što ja pišem?:::...

...:::Gdje se sreće veliki ovčji metilj?
- Kod svinje:::...

...:::Ove epruveve nisu dobro neoprane.:::...

...:::Daj izluftajte prozore!:::...

...:::Sad ćemo vježbati dole u dvorani. Sigurno je hladno kao u paklu:::...

...:::I što više voliš svirati, kontrabas ili harmoniku?
- Sintisajzer:::...

...:::Kreketali k'o majmuni!:::...

...:::Već su se i vrapci vratili iz dalekih krajeva!:::...

...:::Uspavanka je vesela pjesma:::...

...:::On je slučajno rođen:::...

...:::Razlika između čovjeka i životinje je umni razum:::...

...:::Nije ti dobra koncentracija pažnje:::...

...:::Kod tebe je situacija čista, ali ne znam što ćeš imati na polugodištu!:::...

...:::Ma ne pričaj, telac jedan!:::...

...:::Neprijatelj uvijek očekuje, samo nekad više, a nekad manje:::...

...:::Čovjek lakše primi zarazu ako je gladan, ako nije jeo godinu dana:::...

...:::U stambenim zgradovima:::...

...:::Jesam li ja tebi lijepo rekao da sjediš lijepo kao što i svi ostali stoje!:::...

...:::Tijelo dobija modroplavu boju. Ako tijelo dobije modroplavu boju onda ima više šansi da ostane živ!:::...

...:::Kineski zid je visok 15000 km... Ovaj, ne! Znala sam ja to, ali sam pogriješila... širok je 5 km:::...

...:::U srijedu ću vam dati nenajavljeni kontrolni:::...

...:::7 dana dnevno:::...

...:::Od svih pasa, mačka najviše skače:::...

...:::Mađarska je prva po broju ubojica koji se ubijaju:::...

...:::Kad se temperatura ohladi:::...

...:::Puši, puši. Pušit ćeš ga ti meni u kolovozu:::...

...:::Kažem da ću vas isključiti, makar vas isključila:::...

...:::Bolcmanova konstanta je uvijek konstantna:::...

...:::Ti me nisi zadovoljio. Neka ti otac sutra dođe:::...

...:::On je bio slikar i pretežno je slikao slike:::...

...:::Upali svjetlo da se bolje čuje:::...

...:::Ovi vjetrovi pušu sa zapada i zato se zovu sjeveroistočni:::...

...:::Oblak se mjeri od početka oblaka:::...

...:::Najmanja gustoća naseljenosti je tamo gdje ljudi nisu naseljeni:::...

...:::Ljubice ustani, ti si dobrovoljac:::...

...:::Umro je pred kraj svoje smrti:::...

...:::Imam svjedoke da sam spavala sama. (na ekskurziji):::...

...:::Ovaj zadatak ćemo raditi na jednom od prethodnih satova:::...

...:::Ovaj zadatak nema rješenje, ali ćemo ga mi ipak uraditi:::...

...:::Piši ovako, poslije ćemo vidjeti što:::...

...:::Srebro je srebrnasto-sive boje:::...

...:::Pravac se određuje pravcem desne ruke:::...

...:::To je takozvani "melting pot" ili kotao koji melje:::...

...:::Latinska Amerika se proteže od Arktika do Antarktika:::...

...:::Kakvo vrijeme donose pasati?:::...

...:::Suho i vlažno:::...

...:::Postale su najveće u proizvodnji stočnih proizvoda zato što oni gaje stoku:::...

...:::Sultan je dao zemlju u zavisnosti od zasluga koje je narod zaslužio:::...

...:::Koji dio uha je najvažniji?:::...

...:::Vanjsko, srednje i unutrašnje:::...

...:::Ne šutiraj tu odbojkašku loptu s nogama, razbit će se!:::...

...:::Je l' sam ja rekla da se košarkaška lopta šutira samo s rukama!:::...

...:::Svemir je mračan i hladan prostor. To je zbog toga što tamo vladaju niske temperature:::...

...:::10 radnika platiti će po 5 zlatnika, to je 25:::...

...:::Klarinet je preteča klavira:::...

...:::Oni su pospješili razvitak nafte:::...

...:::Ne može sreća uvijek biti nesreća:::...

...:::Grmi munja:::...

...:::Granica je umjetna zato što nije prirodna:::...

...:::Ja odlično poznajem Marxa:::...

...:::Udovica je žena koja nema muža:::...

...:::Kokoška i jaje su jedno te isto, jer je kokoška nastala iz jajeta:::...

...:::Sve je točno, ali negdje postoji greščica:::...

...:::Recite svim vašim roditeljima:::...

...:::Pastorče nije svoje dijete, nego tuđe. To je dijete od druge žene:::...

...:::Ono što je bilo, to je već prošlo:::...

...:::Iselili su se, što prisilno, što nasilno:::...

...:::Jel' se čujem ja pozadi?:::...

...:::Kupila sam prsluk bez rukava:::...

...:::Zavladala je glad, a i nestašica hrane:::...

...:::Dozvolite mi da u naletu svršim:::...

ponedjeljak, 18.06.2007.

...:::Nedjelja:::...

Jučer je bio baš lijep dan. Ujutro sam se lipo probudio u 10:00 sati. Onda san se odmara, pa popodne otišao na bazen pucati. A onda poslije bazena na Narodni trg gdje je bio postavljen video zid da gledamo največu utakmicu svih vremena.
Iskreno rečeno ja sam i gledao največu utakmicu svih vremena, ali to je bila utakmica Cibone, a ne Zadra.

Kao što je i Johnny Bravo u prošlome postu reka, Zadar je propa.
A ja se sa njim potpuno slažem. U KK Zadru ne postoji više od 2 ali POGLEDAJTE BROJ 2 Zadrana koji igraju.

Juby Jonson, Carl Jebeni English, Todor Gečevski, Pankracije Barač, Vladimir Anzulović, Jure Lalić, Hrvoje Oršulić, Frano Čolak i ja mislim još samo Mario Filipović.
Evo ga to van je cila zadarska ekipa osim Jakova Vladovića i Roka Stipčevića koji su pravi Zadrani u ovome klubu.

Pa ja mislim da uopće nema smisla više išta pisati o njima.
Pa brate mili koliko mi dobrih juniora imamo, pa neka oni igraju a ne da dovode strance u klub pa da KK Kanada, ili KK USA dobiva.

NEKA DOBIVA KK ZADAR

Ok


A sada malo o lijepoj završnici škole.
Još samo danas, sutra i prekosutra i gotovo

Pa onda na Saharun i to je to

Onda lito isprid nas, a meni lipo utakmice i kupanje. ma predivno


Ajte ljudi pozam vas svih a pogotovo ivku koja je napisala veoma lijepe male riči o nama.

Pozzz



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.